SP42-001 |
|
SP42-001 zmienia tor w lokomotywowni Jelenia Góra, obsługując manewry na terenie szopy (13.07.2000)
|
|
SP42-001 wykorzystana jako lokomotywa manewrowa do przetaczania lokomotyw w jeleniogórskiej szopie, w tym przypadku z ET21-375 (13.07.2000)
|
SP42-235 |
|
SP42-235 w lokomotywowni Jelenia Góra (13.07.2000)
|
SP42-245 |
|
SP42-245 jako pociąg 22437 relacji Jelenia Góra - Lwówek Śl. chwilę po opuszczeniu stacji w Jeleniej Górze (13.07.2000)
|
ST43-160 |
|
ST43-160 jako pociąg 64140 relacji Jaworzyna Śl. - Kędzierzyn Koźle przed odjazdem z Jaworzyny Śl. (12.07.2000) |
|
ST43-160 na mijance na stacji Świdnica Miasto (12.07.2000)
|
|
ST43-160 wjechał do Kamieńca Ząbkowickiego z pociągiem osobowym 64140 z Jaworzyny Śl. do Kędzierzyna Koźla (12.07.2000)
|
EM10-001 |
|
EM10-001 w lokomotywowni Jelenia Góra (13.07.2000) |
EM10-002 |
|
EM10-002 w Jeleniej Górze z pociągiem 241 do Szklarskiej Poręby i SU42-530 z pociągiem 22439 do Lwówka Śl. (13.07.2000) |
ET21-239 |
|
ET21-239 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha wjeżdża na stację Wrocław Brochów (21.07.2000)
|
ET21-249 |
|
ET21-249 "ukryta" pod drzewem w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
|
|
ET21-249 w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
|
ET21-331 |
|
ET21-331 przyprowadziła do Jeleniej Góry pociąg 55138 z Węglińca (13.07.2000)
|
ET21-350 |
|
ET21-350 wjeżdża do Jaworzyny Śl. z pociągiem towarowym z Wrocławia (16.07.2000)
|
ET21-357 |
|
ET21-357 przed halą lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000) |
|
|
|
|
ET21-375 |
|
ET21-375 w lokomotywowni Jelenia Góra (13.07.2000)
|
|
ET21-375 podczas "piaskowania" w Jeleniej Górze. Lokomotywa poprowadzi tego dnia pociąg osobowy do Węglińca (13.07.2000)
|
|
ET21-375 w Jeleniej Górze jako pociąg 55135 do Węglińca (13.07.2000)
|
|
ET21-375 z pociągiem 55135 do Węglińca wyjeżdża z Jeleniej Góry (13.07.2000)
|
ET21-379 |
|
ET21-379 na tyłach lokomotywowni Kraków Prokocim, odstawiona pomiędzy inne lokomotywy i jednostki (15.07.2000)
|
ET21-418 |
|
ET21-418 na punkcie dla elektrowozów w Jaworzynie Śl. (25.07.2000)
|
ET21-444 |
|
ET21-444 jako popych pociągu towarowego z Wrocławia do Wałbrzycha przejeżdżającego przez Świebodzice (14.07.2000)
|
|
ET21-444 z pociągiem towarowym w Wałbrzychu Fabrycznym (14.07.2000)
|
ET21-469 |
|
ET21-469 w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
|
ET21-478 |
|
ET21-478 został wraz z kilkoma innymi egzemplarzami tej serii przetransportowany do lokomotywowni Kraków Prokocim i tu służy jak magazyn części zamiennych dla innych "kantów" (15.07.2000)
|
ET21-572 |
|
ET21-572 jako warsztat części zamiennych w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
|
|
ET21-572 a za nią EU06 która miała wypadek pod Opolem i niestety nie będzie już naprawiana (15.07.2000)
|
ET21-588 |
|
ET21-588 jako popych pociągu towarowego z Wałbrzycha do Wrocławia wjeżdża do Jaworzyny Śl. (25.07.2000)
|
ET21-604 |
|
ET21-604 z pociągiem towarowym Wałbrzych - Wrocław wjeżdża do Jaworzyny Śl. (25.07.2000)
|
ET22-011 |
|
ET22-011 oraz ET21-478 w lokomotywowni Kraków Prokocim; wiodoczne też są fragmenty EM10-101 i ED72-011 (15.07.2000)
|
ET22-707 |
|
ET22-707 odstawiona w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
|
ET41-144 |
|
ET41-144 z pociągiem towarowym TGR 11863 relacji Wrocław Brochów - Mezimesti wjeżdża do Świebodzic (14.07.2000)
|
EU07-117 |
|
EU07-117 w lokomotywowni Kraków Prokocim, odstawiona dosłownie w "krzaki" (15.07.2000)
|
EN57-1920 |
|
EN57-1920 odstawiona w "krzaki" w lokomotywowni Kraków Promkocim (15.07.2000) |
|
|
Kraków - betonowa wieża zaopatrująca parowozy w węgiel na terenie lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000) |