#129 |
|
T4 #129+529 podąża w kierunku Osiedla Piastów (06.10.2001) |
#210 |
|
102Na #210 jedzie do pętli Pleszów (06.10.2001) |
|
102Na #210 - chwilę później (06.10.2001) |
|
102Na #210 już na pętli Pleszów, z wyraźnie widocznym napisem na pudle, informującym o zakończeniu eksploatacji pojazdów tego typu w Krakowie (06.10.2001) |
|
|
|
102Na #210 na pętli Pleszów - wnętrze wagonu (06.10.2001) |
#440 |
|
105Na #440 solo, na pętli Pleszów (06.10.2001) |
#2001 |
|
NGT6 #2001 na przystanku Kurdwanów (06.10.2001)
|
HL 16 |
|
HL 16 jako pomnik przed budynkiem dworca Kraków Płaszów. Parowóz pracował w ZMO w Skawinie, a wcześniej w Hucie im. Lenina w Krakowie, skąd pochodzi jego oznaczenie (06.10.2001) |
SM30-231 |
|
SM30-231 w lokomotywowni Kraków Płaszów (06.10.2001) |
SM30-081 |
|
SM30-081 w lokomotywowni Kraków Płaszów (06.10.2001) |
Pt47-13 |
|
Pt47-13 w lokomotywowni Kraków Płaszów, przywieziona z rozwiązanej ekspozycji w Bielsku Białej. Ostatecznie parowóz trafił na pomnik do SKarżyska Kamiennej (06.10.2001) |
Ty51-9 |
|
Ty51-9 w lokomotywowni Kraków Płaszów, przywieziony z rozwiązanej ekspozycji w Bielsku Białej (06.10.2001) |
TKt48-167 |
|
TKt48-167 na pomniku w lokomotywowni Kraków Płaszów (06.10.2001) |
EN71-17 |
|
EN71-17 oczekuje na zatrudnienie na torach postojowych w Krakowie Płaszowie (06.10.2001) |
ET22-209 |
|
ET22-209 za nastawnią dysponującą w Krakowie Płaszowie, przy pociągu roboczym, tzw "UFO" (06.10.2001) |
102Nd #2093 |
|
102Nd #2093 opuszcza pętlę Oporów (08.10.2001) |
102Nd #2084 |
|
102Nd #2084 na pętli Oporów (08.10.2001) |
102Na #2038 |
|
102Na #2038 na pętli Oporów (08.10.2001) |
EU06-17 |
|
EU06-17 odstawiona na uporku we Wrocławiu Głównym (09.10.2001) |
EU07-150 |
|
EU07-150 wjeżdża do Wrocławia Głównego z pociągiem pospiesznym z Przemyśla (09.10.2001) |
EU07-542 |
|
EU07-542 manewruje we Wrocławiu Głównym od strony podg Grabiszyn (09.10.2001) |
EU07-013 |
|
EU07-013 oczekuje we Wrocławiu Głównym na podjęcie pociągu (09.10.2001) |
102Na #2017 |
|
102Na #2017 na pętli Oporów (10.10.2001) |
102Na #2024 |
|
102Na #2024 na pętli Oporów (10.10.2001) |
102Na #2076 |
|
102Na #2076 opuszcza pętlę Oporów (10.10.2001) |
105Ng #2314 |
|
105Ng #2314+2331 na pętli Oporów (10.10.2001) |
105Na #2500 |
|
105Na #2500+2501 na pętli przy Zawalnej (13.10.2001) |
105Na #2354 |
|
105Na #2354+2353 wjeżdża na pętlę przy Zawalnej (13.10.2001) |
102Na #2006 |
|
102Na #2006 na pętli Krzyki (13.10.2001) |
102Na #2014 |
|
102Na #2014 jedzie ulicą Przyjaźni, na wysokości przystanku Braterska (13.10.2001) |
102Na #2053 |
|
102Na #2053 jedzie ulicą Przyjaźni, na wysokości przystanku Jednostka Wojskowa (13.10.2001) |
|
102Na #2053 na Przyjaźni, powraca z pętli Klecina (13.10.2001) |
105Na #2550 |
|
105Na #2550+2551 zbliża się do pętli na Klecinie (13.10.2001) |
SM42-785 |
|
SM42-785 z podsyłem do pociągu pielgrzymkowego relacji Trzebnica - Wrocław, przed odjazdem z Wrocławia Głównego (13.10.2001) |
|
SM42-785 na linii trzebnickiej, podczas tradycyjnego już postoju w Pasikurowicach (13.10.2001) |
|
SM42-785 podczas fotostopu na odcinku Siedlec - Brochocin (13.10.2001) |
ET22-739 |
|
ET22-739 z ZT Łazy, w lokomotywowni Wrocław Brochów (14.03.2002) |
ET22-258 |
|
ET22-258 w lokomotywowni Wrocław Brochów, niedługo po rewizji (14.03.2002) |
ET22-1131 |
|
ET22-1131 w dosyć kiepskiej kondycji, w hali lokomotywowni Wrocław Brochów (14.03.2002) |
ET22-177 |
|
ET22-177 już odstawiona do kasacji, w hali lokomotywowni Wrocław Brochów (14.03.2002) |
ET22-982 |
|
ET22-982 odstawiona, w hali lokomotywowni Wrocław Brochów (14.03.2002) |
SM31-168 |
|
SM31-168 w hali lokomotywowni Wrocław Brochów (14.03.2002) |
341 |
|
111N #341 obsługując linię 29, na przystanku Biskupice Zemska w Zabrzu (16.03.2002) |
F 34567 |
|
F 34567 Wagon bagażowy z 1914 roku serii F o poprzednim numerze 34567, naprawa rewizyjna Opole 6.10.1969. Pojazd kilka lat później do skansenu w Pyskowicach; Zabrze Rokitnica (16.03.2002) |
25Wy-14 |
|
25Wy-14 Wagon samowyładowczy 25Wy-14 Elektrowni Szombierki, na bocznicy zakładu; Bytom (16.03.2002) |
25Wy-? |
|
25Wy-? Wagon samowyładowczy 25Wy-? KWK Szombierki, na bocznicy zakładu; Bytom (16.03.2002) |
TEM2-173 | PTKiGK Zabrze |
|
TEM2-173 w lokomotywowni Rokitnica (16.03.2002)
|
TEM2-255 | PTKiGK Zabrze |
|
TEM2-255 w lokomotywowni Rokitnica (16.03.2002)
|
T448P-130 | PTKiGK Zabrze |
|
T448P-130 w lokomotywowni Rokitnica (16.03.2002)
|
TEM2-175 | PTKiGK Zabrze |
|
TEM2-175 w lokomotywowni Rokitnica (16.03.2002)
|
ET22-700 |
|
ET22-700 luzem na szlaku Butom Bobrek - Zabrze Biskupice; w tle wielki komin karbidowni, niedługo później zrównany z ziemią... (16.03.2002) |
ET22-841 |
|
ET22-841 z pociągiem towarowym mija stację Bytom Bobrek; w tle huta "Bobrek", wraz z koksownią (16.03.2002) |
T448P-130 | PTKiGK Zabrze |
|
T448P-001 manewruje na stacji Bytom Bobrek (16.03.2002)
|
T448P-128 | PTKiGK Zabrze |
|
T448P-128 oraz T448P-071 na bocznicy KWK Centrum w Bytomiu (16.03.2002)
|
Lxd2-372 |
|
Lxd2-372 - w środku - oraz Lxd2-364 z lewej i Lxd2-359 z prawej, w hali lokomotywowni Bytom Karb Wąsk. (16.03.2002)
|
Wddxh |
|
Wddxh węglarka GKW nr 00-17 534 9614-8 na stacji Bytom Karb Wąsk. (16.03.2002) |
Las #27 |
|
Las #27 wraz z dwoma wagonami towarowymi, ustawiony na pomniku przy stacji Bytom Wąsk.; parowóz w 2004 roku trafił na stację Bytom Karb Wąsk. (16.03.2002) |
Ld1 |
|
Ld1 wraz z kilkoma wagonikami na terenie KWK Szombierki w Bytomiu (16.03.2002) |
224 |
|
102Na #224 na ulicy 3 Maja w Katowicach (16.03.2002)
|
168 |
|
102Na #168 na ulicy 3 Maja w Katowicach (16.03.2002)
|
213 |
|
102Na #213 na ulicy 3 Maja w Katowicach (16.03.2002)
|
209 |
|
102Na #209 na ulicy 3 Maja w Katowicach, widziana z kładki nad autobusowym placem postojowym (16.03.2002)
|
156 |
|
102Na #156 na ulicy 3 Maja w Katowicach, widziana z kładki nad autobusowym placem postojowym (16.03.2002)
|
SM31-156 |
|
SM31-156 z pociągiem ratunkowym w Katowicach (16.03.2002)
|
|
|
Bytom - most zsypowy szybu podsadzkowego "Zbigniew" KWK Bobrek (16.03.2002) |
|
|
Bytom - tablica na bocznicy KWK Centrum, informująca o granicy utrzymania torowiska. KWK Dymitrow zmieniła nazwę na Centrum w 1990 roku, zaś w 2015 roku postawioną ją w stan likwidacji (16.03.2002) |
|
|
Bytom - resztki likwidowanych zabudowań po lokomotywowni Bytom, w tle z pociągiem węglowym na szlaku Bytom - Bytom Bobrek (16.03.2002) |
|
Bytom - resztki likwidowanych zabudowań po lokomotywowni Bytom (16.03.2002) |
|
|
Bytom - KWK "Szombierki", z piękną basztową wieżą szybu Krystyna; w tle wieża szybu Ewa (16.03.2002) |
EP05-16 |
|
EP05-16 opuszcza stację w Katowicach prowadząc pociąg ekspresowy 4106 "Beskidy" z Bielska Białej do Warszawy Wschodniej (16.03.2002)
|
|
|
EN57-1469 |
|
EN57-1469+1166 opuszczają postojową grupę "F" we Wrocławiu Głównym, podstawiając się w peron jako pociąg do Jeleniej Góry (17.03.2002)
|
EN71-27 |
|
EN71-27 na grupie "F" we Wrocławiu Głównym (17.03.2002)
|
EU07-134 |
|
EU07-134 na grupie postojowej "B" we Wrocławiu Głównym, z pospiesznym do Łodzi (17.03.2002)
|
EU06-01 |
|
EU06-01 na grupie postojowej "B" we Wrocławiu Głównym, z pociągiem pospiesznym (17.03.2002)
|
SM42-070 |
|
SM42-070 na grupie postojowej "B" we Wrocławiu Głównym, podczas wykonywania manewrów ze składami pasażerskimi. Pozdrowienia dla Maszynisty! (17.03.2002)
|
105Na #2464 |
|
105Na #2464 solo, na pętli Park Południowy (17.03.2002)
|
|
|
Wrocław - pozostałość dawnej pętli tramwajowej na Krzykach, w postaci koziołka uporowego toru odstawczego (17.03.2002)
|
EU06-14 |
|
EU06-14 zatrzymuje się we Wrocławiu Głównym z pociągiem pospiesznym 83102 "Światowid" ze Szczecina Głównego do Przemyśla (00.03.2002)
|
|
EU06-14 we Wrocławiu Głównym (00.03.2002)
|
|
EU06-14 opuszcza Wrocław Główny (00.03.2002)
|
EP07-382 |
|
EP07-382 wjeżdża luzem do Wrocławia Głównego, tuż po opuszczeniu ZNTK Oleśnica po wykonanej naprawie głównej. Był to pierwszy pojazd tej serii, który otrzymał "nowe-stare" malowanie bez żółtego czoła (00.03.2002)
|
|
EP07-382 w hali lokomotywowni Wrocław Główny, będzie oczekiwała na przewiezienie do Gdyni (00.03.2002)
|
|
|
ET22-1092 |
|
ET22-1092 w lokomotywowni Wrocław Brochów, tuż po wynonanej naprawie rewizyjnej w ZNTK, z nowym-starym schematem malowania bez żółtego czoła (24.03.2002)
|
|
|
|
|
ET41-027 |
|
ET41-027 w lokomotywowni Wrocław Brochów (26.03.2002)
|
ET22-157 |
|
ET22-157 w lokomotywowni Wrocław Brochów (26.03.2002)
|
ET22-1049 |
|
ET22-1049 w lokomotywowni Wrocław Brochów, niedługo po wykonaniu naprawy rewizyjnej w ZNLE Gliwice (26.03.2002)
|
EU07-457 |
|
EU07-457 opuszcza Wrocław Główny z pociągiem pospiesznym do Łodzi (27.03.2002)
|
EU07-303 |
|
EU07-303 we Wrocławiu Głownym, oczekuje na pracę (27.03.2002)
|
|
|
Bytom - most zsypowy "Barbara" KWK Rozbark (28.03.2002)
|
3E/1-12 | Kopalnia Piasku "Maczki-Bór" |
|
3E/1-12 z kamieniem, przed semaforem wjazdowym do st. Bór Górny (28.03.2002)
|
|
|
|
|
|
|
|
3E/1-12 wjeżdża na stację Bór Górny (28.03.2002)
|
3E/1-22 | Kopalnia Piasku "Maczki-Bór" |
|
3E/1-22 na stacji Bór Górny, podczas wstawiania na tor po wykolejeniu (28.03.2002)
|
|
|
|
|
|
|
TEM2-196 | Kopalnia Piasku "Maczki-Bór" |
|
TEM2-196 na stacji Bór Górny (28.03.2002)
|
3E/1-18 | Kopalnia Piasku "Maczki-Bór" |
|
3E/1-18 zmienia tor na stacji Bór Górny. Obok - 3E/1-22 po wykolejeniu (28.03.2002)
|
3E/1-36 | Kopalnia Piasku "Szczakowa" |
|
3E/1-36 odstawiona w elektrowozowni Jęzor (28.03.2002)
|
EW90-36 |
|
EW90-36 na terenie lokomotywowni Szczakowa Południe, pełniąc rolę wagonów pociągu technicznego (28.03.2002)
|
ET21-331 |
|
ET21-331 pomiędzy podg Grabiszyn i stacją Wrocław Główny, prowadząc pociąg osobowy nr 218 z Jeleniej Góry (11.02.2004)
|
|
ET21-331 mija podg Wrocław Świebodzki z pociągiem osobowym 215 do Jeleniej Góry (11.02.2004)
|
SM42-049 |
|
SM42-049 opuszcza Wrocław Świebodzki z pociągiem zdawczym do Wrocławia Brochowa (11.02.2004)
|
|
|
Fiat 125P Kombi - (rej. WRI 2814) we Wrocławiu na ulicy Świętego Wincentego (12.02.2004)
|
|
|
Fiat 125P Kombi - (rej. WRI 2814) we Wrocławiu na ulicy Świętego Wincentego (12.02.2004)
|
Pt47-65 |
|
Pt47-65 po przyjeździe do Wrocławia Głównego z pociągiem 76502 "Wolsztyn Eksperience" z Wolsztyna (14.02.2004)
|
|
|
|
Pt47-65 manewruje do lokomotywowni (14.02.2004)
|
|
Pt47-65 opuszcza Wrocław Popowice z pociągiem 67503 "Wolsztyn Eksperience" do Wolsztyna (14.02.2004)
|
102Na #2076 |
|
102Na #2076 na ulicy Osobowickiej, w kierunku pętli (14.02.2004)
|
ET22-536 |
|
ET22-536 z pociągiem towarowym w kierunku Leszna, mija most na Odrze we Wrocławiu (14.02.2004)
|
ET22-422 |
|
ET22-422 mija podg Dąbrowa Oleśnicka z pociągiem towarowym z Wrocławia Brochowa do Łodzi (19.02.2004)
|
|
|
Dąbrowa Oleśnicka - budynek dworca (19.02.2004)
|
EP07-183 |
|
EP07-183 rusza z Dobroszyc z pociągiem osobowym 76534/5 z Ostrowa Wlkp. do Wrocławia Głównego (19.02.2004)
|
EU07-077 |
|
EU07-077 mija Dobroszyce prowadząc pociąg pospieszny 16100/1 "Sudety" z Warszawy Wschodniej do Kłodzka (19.02.2004)
|
CTLR4C-001 |
|
CTLR4C-001 mija Dobroszyce prowadząc pociąg 561970/1 z Gdyni Portu do Oleśnicy, w składzie którego znajdują się trzy lokomotywy typu 201E przywiezione z Maroka - kolejno były to: E1018, E1021, E1003 (19.02.2004)
|
E1003 |
|
E1003 - Ex Maroko - w składzie pociągu towarowego relacji Gdynia Port - Oleśnica, mija Dobroszyce (19.02.2004)
|
E1021 |
|
E1021 - Ex Maroko - w składzie pociągu towarowego relacji Gdynia Port - Oleśnica, mija Dobroszyce (19.02.2004)
|
E1018 |
|
E1018 - Ex Maroko - w składzie pociągu towarowego relacji Gdynia Port - Oleśnica, mija Dobroszyce (19.02.2004)
|
EP07-408 |
|
EP07-408 w Łodzi Kaliskiej z pociągiem pospiesznym 61105/4 "Jaćwing" Wrocław Gł. - Suwałki (20.02.2004)
|
#9402 |
|
Jelcz PR110M #9402 na Starym Rynku (20.02.2004)
|
#9409 |
|
Jelcz PR110M #9409 na ulicy Długiej, w okolicy nr 22 (20.02.2004)
|
#9514 |
|
Jelcz PR110M #9514 na skrzyżowaniu ulic Długiej i Armii Krajowej (20.02.2004)
|
#9516 |
|
Jelcz PR110M #9516 na skrzyżowaniu Armii Krajowej i Długiej (20.02.2004)
|
#9520 |
|
Jelcz PR110M #9520 na ulicy 3 Maja (20.02.2004)
|
|
Jelcz PR110M #9520 na skrzyżowaniu 3 Maja i Skłodowskiej (20.02.2004)
|
|
Jelcz PR110M #9520 przed dworcem kolejowym (20.02.2004)
|
rej. EL 70709 |
|
Autosan H9-20.32 rej. EL 70709 (PKS Łódź) na Skrzyżowaniu Legionów i Włókniarzy w Łodzi (20.02.2004)
|
rej. ZPL P253 |
|
Mercedes-Benz O405 rej. ZPL P253 (Edmar Łódź?) obsługując linię 97 z Aleksandrowa do Łodzi, na ulic Unii Lubelskiej/Legionów w Łodzi (20.02.2004)
|
|
Mercedes-Benz O405 rej. ZPL P253 (Edmar Łódź?) pod dworcem Łódź Kaliska (27.02.2004)
|
803N #2 |
|
803N #2 w Zgierzu, oczekuje na mijankę na Starym Rynku (20.02.2004)
|
805Na #1614 |
|
805Na #1614+1615 na ulicy Legionów, w tle wiadukt kolejowy (20.02.2004)
|
803N #9 |
|
803N #9 na ulicy Konstantynowskiej przy Unii Lubelskiej (20.02.2004)
|
803N #5 |
|
803N #5 na ulicy Konstantynowskiej przy Unii Lubelskiej (27.02.2004)
|
105Na #2426 |
|
105Na #2426 na Stawowej (24.02.2004)
|
|
|
Wrocław - oryginalna niemiecka pokrywa włazu kanału na placu Legionów (24.02.2004)
|
rej. LWM 6558 |
|
Magirus-Deutz 260 L117 rej. LWM 6558 (Buszrem Piotrków Tryb.) zaparkowany w centrum Łodzi, przy ulicy Zachodniej (27.02.2004)
|
rej. LZP 8667 |
|
Autosan H9-35 rej. LZP 8667 (Konserwacja i Naprawa Pojazdów Samochodowych Sylwester Geraga Ozorków) na ulicy Zgierskiej w Łodzi (27.02.2004)
|
805Na #2260 |
|
805Na #2260+2261 przy zajezdni Helenówek (27.02.2004)
|
rej. LFA 8124 |
|
Autosan H9-21 rej. LFA 8124 (Kris-Tour ABC Tuszyn?) na ulicy Zgierskiej w Łodzi (27.02.2004)
|
rej. LWH 7739 |
|
Mercedes-Benz O305 rej. LWH 7739 (Edmar Łódź) na ulicy Unii Lubelskiej w Łodzi (27.02.2004)
|
rej. DW 85606 |
|
Autosan H9-21 rej. DW 85606 (Polbus Wrocław) - Dworzec Autobusowy we Wrocławiu (02.03.2004)
|
rej. WRB 687P |
|
Autosan H9-21 rej. WRB 687P (PKS Oława) - Dworzec Autobusowy we Wrocławiu, kurs do Wiązowa (02.03.2004)
|
#50011-Z |
|
Autosan H9-21 #50011-Z (PKS Legnica) - Dworzec Autobusowy we Wrocławiu (02.03.2004)
|
#303 |
|
Ikarus 280.26 #303 na ulicy Kozielskiej przy zajezdni (04.03.2004)
|
#430 |
|
Jelcz M11 #430 na terenie zajezdni, szykuje się do wyjazdu na linię (04.03.2004)
|
#426 |
|
Jelcz M11 #426 na ulicy Kozielskiej przy zajezdni (04.03.2004)
|
#314 |
|
Ikarus 280.26 #314 na ulicy Kozielskiej/Bema (04.03.2004)
|
|
Ikarus 280.26 #314 widziany z wiaduktu kolejowego nad aleją Jana Pawła II (04.03.2004)
|
#431 |
|
Jelcz M11 #431 widziana z wiaduktu kolejowego nad aleją Jana Pawła II (04.03.2004)
|
#9512 |
|
Jelcz PR110U #9512 pod dworcem kolejowym (05.03.2004)
|
#9013 |
|
Jelcz 120M #9013 jako autobus rezerwowy, na placu Solidarności (08.03.2004)
|
#9020 |
|
Jelcz 120M #9020 jako autobus rezerwowy, na ulicy Długosza (08.03.2004)
|
#9027 |
|
Jelcz 120M #9027 na Świdnickiej, przy Arkadach (08.03.2004)
|
#5263 |
|
Ikarus 280.26 #5263 na ulicy Berenta (08.03.2004)
|
102Na #2034 |
|
102Na #2034 na łączniku na placu Staszica (08.03.2004)
|
|
|
Wrocław - zagadkowy tor wąskotorowy w bruku na ulicy Długosza (08.03.2004)
|
RT6N1 #406 |
|
RT6N1 #406 obsługując wahadłową linię W1 relacji Rondo Starołęka - Starołęka, manewruje tyłem w okolicach Stomilu (01.07.2004)
|
105Na #290 |
|
105Na #290+291 na placu postojowym w zajezdni Starołęka (01.07.2004)
|
GT6 #615 |
|
GT6 #615 na torach postojowych zajezdni Starołęka (01.07.2004)
|
105Na #128 |
|
105Na #128+129 na placu postojowym w zajezdni Starołęka (01.07.2004)
|
105Na #152 |
|
105Na #152+153 na placu postojowym w zajezdni Starołęka (01.07.2004)
|
105Na #134 |
|
105Na #134+135 na placu postojowym w zajezdni Starołęka (01.07.2004)
|
N2 #2048 |
|
N2 #2048 w kiepskim stanie na tyłach zajezdni Starołęka (01.07.2004)
|
GT8 #663 |
|
GT8 #663 - ?? (01.07.2004)
|
M #603 |
|
M #603 w zajezdni Madalińskiego (01.07.2004)
|
M #2617 |
|
M #2617 w zajezdni przy ul. Madalińskiego (01.07.2004)
|
N2 #2024 |
|
N2 #2024 zdjęta z toru, gnije na zajezdni Głogowska. Wagon produkcji Stoczni Gdańskiej (01.07.2004)
|
4N #2022 |
|
4N #2022 w zajezdni Głogowska, oczekuje na renowację i powrót do ruchu, już jako pojazd zabytkowy o numerze 689 (01.07.2004)
|
KSW #2033 |
|
KSW #2033 - unikatowy zabytek - gnije w zajezdni Głogowska (01.07.2004)
|
4ND1 #2517 |
|
4ND1 #2517 zdjęta z toru, gnije na zajezdni Głogowska (01.07.2004)
|
4ND #476 |
|
4ND #476 zdjęta z toru, oczekuje renowacji w zajezdni Głogowska (01.07.2004)
|
105N/2 #400 |
|
105N/2 #400 na terenie zajezdni Madalińskiego (01.07.2004)
|
105Na #172 |
|
105Na #172+171 na terenie zajezdni Madalińskiego (01.07.2004)
|
#83 |
|
Autosan H9-35 #83 (MZK Leszno) pod dworcem kolejowym (01.07.2004)
|
#2991 |
|
Ikarus 280.26 #2991 opuszcza pętlę przy dworcu Kaliskim (02.07.2004)
|
805Na #1808 |
|
805Na #1808+1809 zbliża się do przystanku Warecka (03.07.2004)
|
803N #20 |
|
803N #20 na ulicy Zgierskiej przy parku Julianowskim (03.07.2004)
|
#3956 |
|
Volvo B10L #3956 na przystanku Warcka (03.07.2004)
|
#3970 |
|
Volvo B10LA #3970 na przystanku Warcka (03.07.2004)
|
rej. EL 70711 |
|
Autosan H10-11.09 rej. EL 70711 (PKS Łódź) w Aleksandrowie Łódzkim na ulicy Konstantynowskiej, wykonuje kurs z Bedonia (03.07.2004)
|
rej. EL 72660 |
|
Autosan H10-11.01 rej. EL 72660 (PKS Łódź) w Rąbieniu przy ulicy Różanej (03.07.2004)
|
EU07-353 |
|
EU07-353 manewruje w Łodzi Kaliskiej (04.07.2004)
|
ET22-420 |
|
ET22-420 wraz z SU45-217 na szlaku Wrocław Muchobór - podg Stadion (05.07.2004)
|
SU45-217 |
|
SU45-217 holowana przez ET22-420, na szlaku Wrocław Muchobór - podg Stadion (05.07.2004)
|
ET22-259 |
|
ET22-259 z pociągiem zdawczym Brzeg Dolny - Wrocław Brochów na szlaku Wrocław Muchobór - podg Stadion (05.07.2004)
|
|
|
Star 244 220[D]81 (PSP Wrocław), rej. DW 79145 we Wrocławiu na ulicy Pereca (05.07.2004)
|
SM30-964 |
|
SM30-964 przy lokomotywowni zakładowej w porcie miejskim (06.07.2004)
|
rej. WRB 194G |
|
Autosan H9-21 rej. WRB 194G (PKS Wołów)przed dworcem Wrocław Nadodrze (06.07.2004)
|
EN57-921 |
|
EN57-921 odstawiona pod lokomotywownią Wrocław Główny w oczekiwaniu na wysyłkę do ZNTK (16.09.2004)
|
EN57-087 |
|
EN57-087 pod lokomotywownią Wrocław Główny (16.09.2004)
|
|
EN57-087+EN71-27 jako osobowy 6745 do Zielonej Góry, przed odjazdem z Wrocławia Głównego (25.09.2004)
|
#64001 |
|
Ikarus-Zemun IK160P #64001 (PKS Grodzisk Maz.) w roli pogotowia technicznego, na pętli przed dworcem Warszawa Wschodnia (11.09.2004)
|
EN57-1298 |
|
EN57-1298+1508+1303 jako pociąg osobowy 627 do Rawicza, opuszczają Wrocław Główny (16.09.2004)
|
SM42-2462 |
|
SM42-2462 manewruje w Porcie Gdynia (okolice ulicy Tadeusza Wendy i Węglowej) z węglarkami z węglem (18.09.2004)
|
#1305 |
|
105Na #1305+1306 na ulicy Hallera, przy Dworskiej (18.09.2004)
|
#1421 |
|
105Na #1421+1422 na ulicy Hallera, przy Dworskiej (18.09.2004)
|
EN57-1358 |
|
EN57-1358+ED72-016 odstawione na grupie postojowej we Wrocławiu Głównym, w oczekiwaniu na toczenie zestawów kołowych (20.09.2004)
|
ED72-016 |
|
ED72-016+EN57-1358 odstawione na grupie postojowej we Wrocławiu Głównym, w oczekiwaniu na toczenie zestawów kołowych (20.09.2004)
|
EU07-137 |
|
EU07-137 na uporku we Wrocławiu Głównym, oczekuje na powrót do Katowic (25.09.2004)
|
EN57-762 |
|
EN57-762+709 podstawiają się w peron stacji początkowej, jako pociąg osobowy 137/6 Wrocław Gł. - Kluczbork (25.09.2004)
|
EN57-1730 |
|
EN57-1730+205 wjeżdżają do Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy 46235 z Kędzierzyna Koźla (25.09.2004)
|
EN57-205 |
|
EN57-205+1730 opuszczają perony Wrocławia Głównego, jadąc na gypę postojową "F", po przyjeździe z pociągiem 46235 z Kędzierzyna Koźla (25.09.2004)
|
EN71-36 |
|
EN71-36 mija bez zatrzymania Wrocław Główny jako pociąg specjalny dla kibiców w relacji Kraków Płaszów - Lubin Górniczy (25.09.2004)
|
ED72-021 |
|
ED72-021 wjeżdża do Wrocławia Głównego jako pociąg RegioPlus 76120 z Pozniania Głównego (02.10.2004)
|
EN57-646 |
|
EN57-646+119 wjeżdżają do Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy 440 z Głogowa (03.10.2004)
|
EN57-1312 |
|
EN57-1312 wjeżdżają do Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy 925 z Opola przez Jelcz Laskowice (03.10.2004)
|
EN57-1013 |
|
EN57-1013 przed halą lokomotywowni we Wrocławiu Głównym, po zakończeniu toczenia zestawów kołowych. Wagon ra ex-EN57-1285ra (04.10.2004)
|
EN57-928 |
|
EN57-928 na grupie postojowej we Wrocławiu Głównym, oczekuje toczenia zestawów kołowych (05.10.2004)
|
#5258 |
|
Ikarus 280.26 #5258 w obsłudze linii 135 na ulicy Swobodnej. Po lewej trwa budowa galerii handlowej "Arkady Wrocławskie" (06.10.2004) |
EN57-647 |
|
EN57-647 podstawia się w peron Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy 64242 do Kędzierzyna Koźla (07.10.2004)
|
EN57-628 |
|
EN57-628+1192 wjeżdżają do Wrocławia Głównego jako pociąg RegioPlus 76122 z Poznania. Planową obsługę stanowiła jednostka 1192, jednak ze względu na konieczność przeprowadzenia prób EN57-628 w trakcji ukrotnionej po wykonanej naprawie głównej, zdecydowano się na wystawienie takiego duetu na planowy pociąg (07.10.2004)
|
EN71-41 |
|
EN71-41 we Wrocławiu Nadodrzu jako pociąg osobowy 115/4 z Kluczborka (09.10.2004)
|
SP42-208 |
|
SP42-208 w Jaworzynie Śląskiej z pociągiem 4425 do Legnicy (09.10.2004)
|
Bhp |
|
Bhp wagony piętowe 50 51 25-18 186-5 + 187-3 jako pociąg osobowy 4425 Jaworzyna - Legnica z SP42-208; Jaworzyna Śląska (09.10.2004) |
M62-2987 |
|
M62-2987 - seria zdjęć z przejazdu specjalnego zorganizowanego przez Klub Sympatyków Kolei na trasie Wrocław Główny - Jaworzyna Śląska - Świdnica Miasto - Sobótka i powrót (09.10.2004)
|
EN57-687 |
|
EN57-687+925 chwilę po opuszczeniu Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy 421 do Głogowa (10.10.2004)
|
EN57-1774 |
|
EN57-1774 chwilę po opuszczeniu Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy 139/8 do Kluczborka (10.10.2004)
|
EU07-208 |
|
EU07-208 zbliża się do Wrocławia Głównego z pociągiem IR 60002 z Drezna (12.10.2004)
|
ED72-019 |
|
ED72-019+EN57-664 jako pociąg 67123 do Poznania Głównego, chwilę po opuszczeniu Wrocławia Gł. (12.10.2004)
|
EN57-664 |
|
EN57-664+ED72-019 jako pociąg 67123 do Poznania Głównego, chwilę po opuszczeniu Wrocławia Gł.; jednostka powraca z toczenia zestawów kołowych (12.10.2004)
|
EN57-1347 |
|
EN57-1347+ED72-020 jako pociąg 67123 do Poznania Głównego, chwilę po opuszczeniu Wrocławia Gł.; jednostka powraca z toczenia zestawów kołowych (13.10.2004)
|
EN57-1192 |
|
EN57-1192+1196 wjechały do Poznania Głównego jako pociąg RegioPlus 67121 z Wrocławia (15.10.2004)
|
EN57-645 |
|
EN57-645+1435 oczekują odjazdu z Poznania Głównego do Konina jako pociąg osobowy nr 126 (15.10.2004)
|
105Na #134 |
|
105Na #134+135 na ulicy Roosevelta przy Moście Teatralnym (15.10.2004)
|
105Na #172 |
|
105Na #172+171 skręca z Roosevelta na Most Teatralny (15.10.2004)
|
GT6 #606 |
|
GT6 #606 na ulicy Pułaskiego? (15.10.2004)
|
102Na #71 |
|
102Na #71 na ulicy Pułaskiego? (15.10.2004)
|
3G #804 |
|
3G #804 pokonuje Aleję Wielkopolską (15.10.2004)
|
GT8 #668 |
|
GT8 #668 pokonuje Aleję Wielkopolską w kierunku Piątkowskiej (15.10.2004)
|
105Na #150 |
|
105Na #150+151 na ulicy Roosevelta przy Moście Dworcowym (15.10.2004)
|
N1 #602 |
|
N1 #602+456 jako jakiś przejazd specjalny na przystanku Most Dworcowy w kierunku Ronda Kaponiera (15.10.2004)
|
|
N1 #602+456 - ?? (15.10.2004)
|
105Na #96 |
|
105Na #96+95 pokonuje Rondo Kaponiera (15.10.2004)
|
105Na #234 |
|
105Na #234+233 na ulicy Zwierzynieckiej, przystanek Zeylanda (15.10.2004)
|
105Na #118 |
|
105Na #118+117 pokonuje ostatnie metry ulicy Głogowskiej, zbliżając się do przystanku Most Dworcowy (15.10.2004)
|
EN57-1347 |
|
EN57-1347+1031 w Rawiczu, przed odjazdem do Poznania jako pociąg osobowy 739 (15.10.2004)
|
EN57-1298 |
|
EN57-1298+1508+1303 w Rawiczu, przed odjazdem do Wrocławia jako pociąg osobowy nr 628 (15.10.2004)
|
EN57-1103 |
|
EN57-1103+1014 wjeżdżają do Wrocławia Głównego jako pociąg osobowy z Głogowa (17.10.2004)
|
EN57-1497 |
|
EN57-1497 opuszcza peron Wrocławia Głównego, kierując się na grupę postojowa "F", po przyjeździe z Opola (17.10.2004)
|
105Na #2366 |
|
105Na #2366+2365 na ulicy Stawowej (17.10.2004)
|
EN57-1430 |
|
EN57-1430+708 na grupie postojowej we Wrocławiu Głównym, oczekują toczenia zestawów kołowych (19.10.2004)
|
EN57-708 |
|
EN57-708+1430 na grupie postojowej we Wrocławiu Głównym, oczekują toczenia zestawów kołowych (19.10.2004)
|
EU07-006 |
|
EU07-006 na żeberku we Wrocławiu Głównym, oczekuje na pociąg powrotny do Katowic (19.10.2004)
|
EN57-1047 |
|
EN57-1047+1082 pomiędzy Wrocławiem Głównym i podg Lamowice, jako pociąg osobowy 317 do Międzylesia (19.10.2004)
|
EN57-1125 |
|
EN57-1125 zbliża się do Wrocławia Głównego jako pociąg AGLO 3314/5 Strzelin - Oleśnica (19.10.2004)
|
ED72-021 |
|
ED72-021+019 opuściły Wrocław Główny jako pociąg RegioPlus 67123 do Poznania Gł. (20.10.2004)
|
ST43-238 |
|
ST43-238 na popychu wahadła talbotów do Niemiec (na uciągu ST43-303) oczekuje wolnej drogi w Ząbkowicach Śląskich (23.10.2004)
|
#D40559 |
|
Autosan H9-21.41 #D40559 (rej. WBZ 8039) z PKS Dzierżoniów, PT Ząbkowice Śląskiej, na placu postojowym dworca autobusowego (23.10.2004)
|
SP42-208 |
|
SP42-208 opuszcza Ząbkowice Śląskie z pociągiem osobowym 44026 z Jaworzyny Śląskiej do Kamieńca Ząbkowickiego (23.10.2004)
|
#D60585 |
|
Autosan H9-35.01 #D60585 (rej. WYD 8202) z PKS Dzierżoniów, PT Ząbkowice Śląskiej, na placu postojowym dworca autobusowego (23.10.2004)
|
EN71-32 |
|
EN71-32 hamuje do peronu przystnku Bardo Śląskie jako pociąg osobowy 324 z Kłodzka Głównego do Wrocławia Głównego (23.10.2004)
|
ET22-878 |
|
ET22-878 mija Bardo Śląskie z pociągiem do Wrocławia Brochowa (23.10.2004)
|
SP32-148 |
|
SP32-148 pomiędzy Zdrojowiskiem i Nową Rudą Przedmieściem pokonuje most nad Zatorzem, prowadząc pociąg 8032 z Wałbrzycha do Kłodzka (23.10.2004)
|
|
SP32-148 opuszcza Nową Rudę (23.10.2004)
|
|
|
|
|
Nowa Ruda - ramię semafora wyjazdowego w kierunku Kłodzka, w "odwrotnej" wersji malowania (23.10.2004)
|
|
|
Fiat Cinquecento - fiacik Kolegi, biorący udział w gonitwie za ostatnimi czynnymi lokomotywami SP32; Nowa Ruda (23.10.2004)
|
ST43-302 |
|
ST43-302 z pociągiem towarowym ze Słupca, zdjeżdża do Ścinawski Średniej (23.10.2004) |
|
ST43-302 na ostatnim łuku przed Ścinawką (23.10.2004) |
|
ST43-302 manewruje ze składem, przejeżdżając łącznikiem pomiędzy "Małym Dworcem" a właściwą stacją (23.10.2004) |
SP32-210 |
|
SP32-210 prowadząc pociąg 3332 z Kudowy Zdroju do Kłodzka Głównego, mija słynny wiadukt w Lewinie Kłodzkim (23.10.2004) |
|
SP32-210 z tym samym pociągiem, zbliża się do Dusznik (23.10.2004) |
|
SP32-210 wjeżdża do Polanicy z pociągiem 3335 z Kłodzka do Kudowy, krzyżując się z SP30-148 prowadzącą pociąg 33014 relacji przeciwnej (23.10.2004) |
|
SP32-210 opuszcza Duszniki Zdrój w drodze do Kudowy (23.10.2004) |
|
SP32-210 wjeżdża do Kudowy Zdrój, kończąc bieg pociągu (23.10.2004) |
|
SP32-210 manewruje w Kudowie; w tle nastawnia dysponująca KZ (23.10.2004) |
|
SP32-210 prowadząc pociąg 3334 do Kłodzka, wjeżdża do Polanicy Zdrój (23.10.2004) |
SP32-148 |
|
SP32-148 z pociągiem 33013 z Kłodzka do Kudowy Zdroju, chwilę po opuszczeniu Dusznik (23.10.2004) |
|
SP32-148 oczekuje w Kudowie Zdrój na odjazd do Kłodzka z pociągiem 33014 (23.10.2004) |
|
|
|
SP32-148 już w drodze, gdzieś za Kulinem (23.10.2004) |
|
SP32-148 owjeżdża do Dusznik (23.10.2004) |
|
SP32-148 pomiędzy Szczytną i Polanicą (23.10.2004) |
|
SP32-148 opuszcza Polanicę Zdrój, po krzyżowaniu z SP30-210 prowadzącą pociąg 3335 relacji przeciwnej (23.10.2004) |
SP32-149 |
|
SP32-149 opuszcza Polanicę Zdrój z pociągiem 16521 "Sudety" z Warszawy Wschodniej do Kudowy Zdrój (23.10.2004) |
EN57-1774 |
|
EN57-1774 - seria zdjęć z imprezy KSK Wrocław na trasie Legnica - Krzeniów - Legnica (24.10.2004) |
|
|
Fiat 125 Kombi - (rej. DW 7620C) ex sanitarka, zaparkowany na skrzyżowaniu Owsianej i Stysia (24.10.2004)
|
ET21-331 |
|
ET21-331 prowadząc pociąg 224 z Jeleniej Góry, zbliża się do stacji docelowej - Wrocławia Głównego, mijając jeden z wiaduktów na placu Rozjezdnym (24.10.2004)
|
ET21-386 |
|
ET21-386 wjeżdża do Wrocławia Głównego z pociągiem osobowym (dalej pospiesznym) z Jeleniej Góry do Łodzi Kaliskiej (24.10.2004)
|