WAGONY


Węglarka 31 51 534 9 693-2 Eaos. Widoczne ciekawe zabrudzenia wózków pyłem; Wrocław Zachodni (18.06.2002)
Węglarka 82 51 532 0 181-9 Eaos. Jedna z węglarek przemalowanych na szary kolor, mający być standardową barwą tych wagonów na PKP. Pomysł oczywiście updał; Wrocław Zachodni (18.06.2002)
Szurówka 82 51 670 0 120-5 Fa; Świebodzice (19.06.2002)
Węglarka 44 51 517 2 262-3 Ekk Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich; Wrocław Nadodrze (03.12.2002)
Cysterna 33 54 786 7 192-8 Zas Kolei Czeskich; Wrocław Leśnica (17.01.2003)
Wrocław Tarnogaj. Na wagonie można było odczytać oznaczenia 20 51 010 0238-9 (23.01.2003)
Wagon gospodarczy 526925 X; Wrocław Brochów (26.01.2003)

Węglarka 9W nr 8095 Kopalni Piasku "Kotlarnia"; Kotlarnia (01.02.2003)
Węglarka 9W nr 8086 Kopalni Piasku "Kotlarnia"; Kotlarnia (01.02.2003)
Węglarka gospodarcza nr 06373 Xw. Na wagonie można było odczytać cząstkowe oznaczenia, prawdpodobnie 33 51 517 2 250-1 Ekk; Wrocław Brochów (31.01.2003)
Cysterna 33 51 786 6 050-2 Zaes; Wrocław Brochów (31.01.2003)
Cysterna 33 51 787 7 828-8 Zaes firmy TPL; Wrocław Brochów (31.01.2003)
Węglarka Eaos-w o numerze 8135 fimry CTL w nowym malowaniu; Brzeszcze (14.06.2003)
Węglarka Eaos-w 8145 fimry CTL na czele podobnych węglarek; Brzeszcze (14.06.2003)
Platforma 2-osiowa typu 210Z nr 21 51 334 9 607-9 Kbs; stacja Jelenia Góra (19.06.2003)

Wagon pociągu sieciowego Sekcji Zasilania Elektroenergetycznego Zduńska Wola Karsznice (magazyn) przerobiony z jendostki SKM; Zduńska Wola (16.01.2004)
Wagon pociągu sieciowego Sekcji Zasilania Elektroenergetycznego Zduńska Wola Karsznice (pomieszczenia socjalne) przerobiony z jendostki SKM; Zduńska Wola (16.01.2004)
Wagon pociągu sieciowego Sekcji Zasilania Elektroenergetycznego Zduńska Wola Karsznice (agregat oraz warsztat) przerobiony z jendostki SKM; Zduńska Wola (16.01.2004)
Piętrowy zestaw wagonów 50 51 26-19 765-4, 50 51 26-19 766-2, 50 51 26-19 767-0, 50 51 26-19 768-8 Bhp. Stacja Poznań Główny (02.05.2004)
wagon 409W nr 82 51 531 9 560-7 Eaos-w (06.08.2007)
61 80 59-90 007-5 Bvcmbz kolei DB w Warszawie Wschodniej (12.08.2010)
Wagon typu 418V o numerze 565 983 XFa, własność PPMT w Gdańsku; gdzieś pomiędzy Legionowem a Warszawą (14.08.2010)
Wagon typu 418V o numerze 565 790 XFa, własność PPMT w Gdańsku; gdzieś pomiędzy Legionowem a Warszawą (14.08.2010)

Zabytkowy Ci o numerze 026 458 w Skansenie w Chabówce (28.08.2010)
Zabytkowy Ci o numerze 026 711 w Skansenie w Chabówce (28.08.2010)
Wagon 424Z z numerem 33 51 393 6 054-9 Res należący do PCC Rokita, a będacy w dzierżawie w STK S.A.; Dozamel Wrocław (09.09.2010)
Wagon 203V 44 51 601 5 732-4 Fkk PRKiI Wrocław; Wrocław Brochów (14.09.2010)
33 56 534 3 036-3 Eaos kolei ZSSK, w dzierżawie w DB Schenker; Wrocław Brochów - podg Stadion (18.09.2010)
33 51 530 1 250-5 Eaos DB Schenker; Wrocław Brochów - podg Stadion (18.09.2010)
014 570 Bi należący do PKP Intercity, w skłądzie pociągu specjalnego; Wrocław Gądów (18.09.2010)
Wagon cysterna Klubu Sympatyków Kolei we Wrocławiu (25.09.2010)

Wagon cysterna 1R 563 644 Rbh KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon kryty Kassel A2 870 183 X KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon węglarka 4W nr 438 746 Wddo KSK Wrocław (25.09.2010)
Niewielki wycinek dużego zbioru wagonów zabytkowych KSK Wrocław (25.09.2010)

Wagon kryty 23K nr 165 264 Kddet KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon kryty 1K nr 103 411 Kddt KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon węglarka 9W nr 394 383 Wddo KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon zbiornikowy CWL26 nr 21 51 092 1604-8 Us KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon platforma C-IV nr 612 507 Pddk31 KSK Wrocław (25.09.2010)
Wagon platforma nieznanego typu (około 1904 rok prod.) nr 23026 Yp w trakcie renowacji w KSK Wrocław (25.09.2010)

Wagon "sprzęgowy" pomiędzy sprzęgiem śrubowym a sprzęgiem Scharfenberga; Kędzierzyn Koźle (11.03.2013)
554 918 Roh KSK wrocław; Krobia (13.04.2013)
554 918 Roh KSK wrocław; Pępowo (13.04.2013)
554 918 Roh KSK wrocław; Czeska Wieś (07.06.2014)
21 51 002 0 396-1 .Uhs (Rh) typu 230R KSK wrocław. Wagon w wersji po modernizacji; Krobia (13.04.2013)
22 51 508 3 271-8 .E (Wddo) typu 11W KSK Wrocław, rozpoczyna skład zabytkowych wagonów. Wagon zmodernizowany; Pępowo (13.04.2013)
Klasyczny wagon 112A na końcu składu pociągu 38101 z Przemyśla do Szczecina; Katowice (07.10.2010)
33 56 699 2 850-9 Faccs którego właścicielem jest AX Benet, dzierżawiony dla niemieckiego przewoźnika PRESS; Mücka (20.10.2010)

27 80 636 0 009-4 Fc w pociągu przewoźnika PRESS; Mücka (20.10.2010)
33 56 699 2 835-0 Faccs którego właścicielem jest AX Benet, dzierżawiony dla niemieckiego przewoźnika PRESS; Mücka (20.10.2010)
31 51 536 9 478-3 Eaos w składzie pociągu towarowego; Leszno (31.10.2010)
44 05 700 0 089-7 Za typu 405Za, z trochę dziwacznym numerem, będącym chyba kombinacją wewnętrznego numeru PMT i typu; Leszno (31.10.2010)

34 34 998 3 008-4 firmy Felbermayr; Leszno (31.10.2010)
Klasyczny wagon klasy 1 typu 111Aj, jako pociąg 69923 Opole - Ostrużna (CD); Nysa (05.12.2010)
Wagon sterowniczy 80 29 006 jako ostatni w składzie pociągu z Mikulovic, wjeżdża do Głuchołaz (05.12.2010)
Wagon sterowniczy 80 29 006 opuszcza Głuchołazy jadąc w stronę Pokrzywnej (05.12.2010)
Wagon sterowniczy 80-29 002 jako czoło pociągu, który opuścił właśnie Głuchołazy w stronę Mikulovic (05.12.2010)
Wagon 154A na końcu skłądu 37001 "Wawel" z Krakowa do Berlina; Miłkowice (11.12.2010)
Wagon barowy 113A 51 51 88 70 126-9 WRou spychany przez EU07-069 w Legnicy na skład pociągu 73000 "Wawel" do Krakowa (11.12.2010)
Uszkodzony wagon 21 56 246 9 955-3 Hbbins kolei słowackich na stacji w Muszynie (04.07.2002)
Dźwig produkcji Zakładów Ostrowieckich; Skasnen w Ełku (30.06.2002)
Wagon do przewozu gazu świetlnego; Skasnen w Ełku (30.06.2002)
Wagon typu 104Af nr 50 51 39-00 000-2 serii AB na stacji w Jaśle (20.10.2001)
Wagon typu 211K o numerze gospodarczym 08-0001 XI, wcześniejszy 40 51 952 5 000-7 Us-ux (pierwszy przebudowany!) oczekuje decyzji w lokomotywowni Wrocław Brochów - docelowo znalazł się w zbiorach KSK Wrocław (09.01.2011)
Wagon typu 401R 83 51 788 8 530-6 Zaes należący do Cukrowni "Wrocław", odstawiony od kilku już lat pod lokomotywownią Wrocław Brochów, po uszkodzeniu ramy - chyba w trakcie manewrów (09.01.2011)
- tablica informacyjna w/w wagonu (09.01.2011)