KONSTAL 102

102N, 102Na, 102Nd


102Na #2076
102Na #2076 tuż po remoncie. Pętla Oporów (02.10.2000)
102Na #2076 na ulicy... Dyrekcyjnej, mknie w stronę miasta (01.04.2003)
102Na #2076 na ulicy Teatralnej, jako wóz rezerwowy linii 10 (05.08.2004)
102Na #2077
102Na #2077 - pętla Kromera (05.11.2001)
102Na #2078
102Na #2078 na Rondzie (21.17.1999)
102Na #2078 w zajezdni Borek (27.10.2001)
102Na #2081
102Na #2081 na Rondzie (21.17.1999)
102Na #2081 w zajezdni Borek, chyba podczas naprawy przebuba (27.10.2001)
102Na #2081 naprawa widocznie się udała i wagon może pełnić dzielnie służbę na "cmentarnej" linii E4 ;-), wyjazd z zajezdni. Na zdjęciu: na pl. Staszica (01.11.2001)
102Na #2081 na placu Staszica. Widoczne tłumy ludzi które jeszcze przed chwilą jechały tym tramwajem ;-) (01.11.2001)
102Na #2081 - Powstańców Śl./Hallera (28.12.2001)
102Na #2022 na pętli Robotnicza (29.12.2001)
102Na #2081 wyjeżdża z Osobowic (01.10.2002)
102Na #2081 na placu 1 Maja (20.02.2005)
102Nd #2084
102Nd #2084 przy Podwalu, wykolejony środkowym wózkiem (03.10.2002)
102Nd #2084 - ustawianie jednego z żurawi (03.10.2002)
102Nd #2084 - środkowy wózek (03.10.2002)
102Nd #2084 - środkowy wózek, żuraw i Pan Motorniczy tego wagonu :-) (03.10.2002)
102Nd #2084 - zanim tramwaj się zatrzymał, jego koła skasowały wysepke (03.10.2002)
102Nd #2084 - podczepianie lin (03.10.2002)
102Nd #2084 - liny już podczepione :-) (03.10.2002)
102Nd #2084 z drugiej strony. Tu też potrzebny był żuraw (drugi oczywiście) (03.10.2002)
102Nd #2084 - no i lecimy :-) (03.10.2002)
102Nd #2084 - odpowiednim ukierunkowaniem latającego przeguba zajmowali się wyspecjalizowani pracownicy MPK ;-) (03.10.2002)
102Nd #2084 - nadal w powietrzu (03.10.2002)
102Nd #2084 już na stałym gruncie :-) (03.10.2002)
102Nd #2084 i jedziemy do domu (03.10.2002)
102Nd #2085
102Nd #2085 na ulicy Powstańców Śl. - w okolicy Ronda (31.08.2000)
102Nd #2093
102Nd #2093 na pętli Oporów (31.01.2000)
102Nd #2093 w drodze na Osobowice (01.11.2002)
102Nd #2093 dojeżdża do Cmentarza Osobowickiego, tym razem kierujšc się w stronę centrum (01.11.2002)
102Nd #2093 oraz #2052 w hali zajezdni Borek (16.11.2002)
102Nd #2093 oraz 102Na #2061 na pętli oporów (02.01.2003)
102Nd #2093 na Szewskiej, wjeżdża w Grodzką (28.01.2003)
102Nd #2096
102Nd #2096 na pl. Staszica (06.01.2000)
102Nd #2096 w zajezdni Borek, już po odbudowie kabiny po wypadku (27.10.2001)
102Nd #2096 w drodze na Osobowice (01.11.2002)
102Nd #2096 na pętli Stadion Olimpijski (11.12.2002)
102Nd #2096 - wyjeżdża z pętli (11.12.2002)
102Nd #2097
102Nd #2097 na placu Staszica (25.11.2002)
102Nd #2098
102Nd #2098 w zajezdni Borek (27.10.2001)
102Nd #2098 na pl. Staszica, jako linia E4 (01.11.2001)
102Nd #2098 - pętla Osobowice (01.11.2002)
102Nd #2098 na Hallera, przy CH "Borek" (luty 2003)
102Nd #2099
102Nd #2099 przy Dolmedzie w drodze na Robotniczą (14.10.2002)
102Nd #2099 - przystanek Śrubowa (14.10.2002)
102Nd #2099 zawraca na pętli Marino. Ostatnie dni w ruchu... (23.09.2003)
102Nd #2099 - pętla Marino (23.09.2003)
102N #2110
102N #2110 na przystanku przy pętli Krzyki (31.08.2000)
102N #2110 na pętli na Oporowie (14.09.2000)
102N #2110 na pętli Osobowice (14.09.2000)
102N #2110 po popołudniowym szczycie zjeżdża do zajezdni Borek (27.09.2000)
102N #2110 już pięknie odmalowany, oczekuje na przewiezienie do Muzeum (27.10.2001)
102N #2110 przed zajezdnią Borek - Pożegnanie Nocnych Linii Tramwajowych (23.08.2003)
102N #2110 jako linia 37 na Krzykach (23.08.2003)
102N #2110 widziany z górki na Oporowie (23.08.2003)
102N #2110 na Oporowie jako linia 34 (23.08.2003)
102N #2110 oraz #2042 i #2038 (jako prawdziwe "34"), oczywiście na Oporowie (23.08.2003)
102N #2110 na ulicy Teatralnej, w tle: Opera (23.08.2003)
102N #2110 pod Domem Handlowym "Kameleon" (23.08.2003)
102N #2110 w Leśnicy, udaje linię 30 (23.08.2003)