LOKOMOTYWA SPALINOWA Ls300/SM30


SM30-507
SM30-507 mija dawną stację w Bartnicy prowadząc jednowagonowy pociąg Klubu Sympatyków Kolei 663012 z Głuszycy do Kłodzka Głownego. Lokomotywa jak i wagon pomagała przy zdjęciach do filmu (05.10.2017)
SM30-507 opuszcza Nową Rudę, mijając semafor wjazdowy A od strony Ścinawki (05.10.2017)
SM30-507 przy tarczy ostrzegawczej semafora A (05.10.2017)
SM30-507 w trakcie postoju w Ścinawce Średniej, tu dogoniona zostanie przez parowóz Ty42-24 z pociągiem filmowym, jadącym również do Kłodzka (05.10.2017)
SM30-507 zbliża się do Kłodzka, mijając most na rzece Ścinawce (05.10.2017)
SM30-507 w Kłodzku Głównym, z inscenizowanym pociągiem towarowym (05.10.2017)
SM30-507 dwa dni później, szykuje się w Kłodzku Głównym do prowadzenia jednej platformy do Ludwikowic, na której ustawiona będzie kamera filmowa (07.10.2017)
SM30-507 w Kłodzku Głównym przy nastawni dysponującej (07.10.2017)
SM30-507 w Nowej Rudzie z pociągiem 663009 do Ludwikowic (07.10.2017)
SM30-507 mijana przez SA134 jadącym do Kudowy (07.10.2017)
SM30-507 już w Ludwikowicach, z parowozem Ty42-24 w tle (07.10.2017)
SM30-507 odstawiona za nastawnią w Ludwikowicach, na torze proweadzącym do bocnzicy nadleśnictwa, a wcześniej kopalni "Wacław" (07.10.2017)
SM30-507 przyprowadziła właśnie do Legnicy pociąg 662023 z Wrocławia Głównego, w skłądzie którego znajduje się parowóz Tkh 05353, węglarka z ze sprzętem, brankard, oraz salonka z obsługą. Parowóz uświetni swoją obecnością impreże z okazji otwarcia hali przeglądowej Kolei Dolnośląskich (06.12.2017)
SM30-507 w Głuszycy, z dwuwagonowym składem pociągu, który będzie brał udział w zdjęciach do filmu (29.07.2018)
SM30-507 chwilę przed odjazdem jako pociąg Rob2 (pociąg na torze zamkniętym) do przystanku Świerki Dolne (29.07.2018)
SM30-507 w trakcie krótkiego fotostopu na przystanku Głuszyca Górna (29.07.2018)
SM30-507 dojechała na miejsce wybrane przez filmowców - wylot z tunelu pod Świerkową Kopą, tuż przed przystankiem Świerki Dolne (29.07.2018)
SM30-507 wygaszona przy wylocie z tunelu, oczekuje na dalsze dyspozycjie filmowców (30.07.2018)
SM30-507 znów w Głuszycy, gotowa do odjazdu jako 663027/6 do Wrocławia Głównego (30.07.2018)
SM30-507 pod nastawnią dysponującą w Wałbrzychu Głównym, odjedzie za chwilę w dalszą drogę (30.07.2018)
SM30-507 już u celu podróży - w lokomotywowni Wrocław Główny, na torach Klubu Sympatyków Kolei (30.07.2018)
SM30-512
SM30-512 z cysterną amerykańskiej budowy z okresu II wojny, odstawiona w Bazie Paliw nr 11 w Zamku, koło Torunia (27.04.2010)
SM30-594
SM30-594 pozuje do zdjęć z wagonem 94A na stacji w Racławicach Śląskich (27.10.2013)
SM30-594 tuż przed Brzegiem, w drodze do Wrocławia (27.10.2013)
SM30-612
SM30-612 z jednej z Bytomskich kopalń węgla kamiennego, w składzie pociągu wiozącego między innymi kilka innych lokomotyw z tamtej kopalni. A to wszystko jest oczywiście w drodze na złomowisko w Grabinie Śląskiej, zaś zdjęcie wykonano na stacji Wrocław Brochów (16.02.2002)
SM30-737
SM30-737 na terenie skansenu w Jaworzynie Śląskiej. Lokomotywa została tu przewieziona w celu naprawy głównej, któr+/- wykona firma z Żarowa (08.09.2001)
SM30-755
SM30-755 obsługująca przetok w wagonowni przy stacji Szczakowa Północ (20.06.2009)
SM30-901
SM30-901 przy zakładzie napraw taboru kolejowego w Dębicy (02.08.2000)
SM30-903
SM30-903 w zakładzie naprawczym w Ząbkowicach Śląskich. Stacja nadania: Bochnia (27.09.2008)
SM30-914
SM30-914 na terenie zakładu ZENLS w Ząbkowicach Śląskich; za nią 401Da-206 i obok 401Da-483 (30.03.2008)
SM30-914 w maleńkim zakładzie naprawczym w Ząbkowicach Śląskich. Lokomotywa pochodzi z KWK "Thorez" z Wałbrzycha (21.08.2009)
SM30-926
SM30-926 w użytkowaniu STK, na terenie Dozamelu we Wrocławiu. Lokomotywa została odkupiona od Lotos Kolej (02.12.2010)
SM30-964
SM30-964 w porcie miejskim we Wrocławiu (14.01.2003)
SM30-964 przy lokomotywowni zakładowej w porcie miejskim (06.07.2004)
SM30-969
SM30-969 z Cukrowni Kościan, na terenie swojego podupadającego zakładu (17.04.2005)
Ls300-970
Ls300-970 w bazie Rail Polska w Monowicach koło Oświęcimia (04.03.2009)
SM30-1000
SM30-1000 w lok. Wrocław Brochów, z trochę mylącym oznaczeniem "PKP" (18.04.2002)
SM30-1019
SM30-1019 wraz z SM30-969 czekają na dopełnienie losu na terenie burzonej Cukrowni Kościan. 1019 została przywieziona ze zlikwidowanej Cukrowni Głogów (15.06.2006)
SM30-1022
SM30-1022 na stacji Wrocław Główny. Maszyna z DOLKOM-u (05.08.2008)
SM30-1022 przy peronie stacji Piława Górna. Lokomotywa brała udział w remoncie toru stacyjnego nr 2 (08.08.2009)
SM30-1022 z pociągiem roboczym z Piławy Górnej do Kamieńca Ząbkowickiego, za chwilę minie tarczę ostrzegawczą semafora wjazdowego do Ząbkowic Śl. (21.08.2009)
SM30-1022 opuszcza Ząbkowice Śląskie w drodze do Piławy Górnej (21.08.2009)
SM30-1022 mija Ząbkowice Śląskie prowadząc pociąg roboczy 902589 do Piławy Górnej (02.09.2009)
SM30-1022 opuszcza Piławę Górną w drodze do Kamieńca Ząbkowickiego (02.09.2009)
SM30-1022 wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej od strony Świdnicy (30.11.2009)
SM30-1022 na bocznicy Dolkomu we Wrocławiu Głównym (07.05.2010)
Ls300-1060
Ls300-1060 oczekuje remontu w hali Skansenu w Jaworzynie Śląskiej (28.08.2004)
Ls300a-1080
Ls300a-1080 należąca do "Pafawagu", przed szopą w której jest trzymana (09.08.2000)
Ls300a-1080 na terenie "Pafawagu" (14.10.2002)
Ls300a-1080 przetransportowana z dawnego Pafawagu do lokomotywowni Wrocław Główny (z krótkim przystankiem w porcie miejskim), oczekuje na dalszy transport do Szczecina (10.05.2012)
SM30-1096
SM30-1096 z firmy Majkoltrans obsługuje drobne manewry przy modernizacji wrocławskiego dwroca głównego (30.09.2011)
SM30-1103
SM30-1103 z Majkoltransu, wykonuje drobne prace manewrowe na budowie - modernizacji wrocławskiego dworca głównego (05.06.2011)
SM30-1103 na stacji w Strzelinie podstawia wagony pod załadunek kruszywa na torach ogólnych (27.08.2011)
WP07 403-06
WP07 403-06 (ex-SM30-885) należąca do Jednostki Wojskowej 4013 w Radnicy (Składnica Materiałów Pędnych i Smarnych) oczekuje na rozpoczęcie manewrów z widocznym obok składem paliwa z Płocka Trzepowa (18.08.2020)
SM30-xxx
SM30-xxx o nieznanym numerze i pochodzeniu, złomowana na terenie firmy złomiarskiej w Żarowie (24.04.2000)