ST44-1001 |
|
ST44-1001 rozpada się w rzędzie innych odstawionych lokomotyw w lokomotywowni Warszawa Odolany (29.07.2000)
|
ST44-1012 |
|
ST44-1012 wjeżdża do Rybnika Towarowego na popychu ciężkiego składu węglowego (01.02.2003)
|
|
|
|
|
ST44-1014 |
|
ST44-1014 z pociągiem towarowym w Inowrocławiu (11.06.2000)
|
|
ST44-1014 juz odstawiony w lok. Inowrocław (20.06.2002)
|
ST44-1018 |
|
ST44-1018 w lokomotywowni Tarnowskie Góry, wycofana z eksploatacji (04.07.2000) |
|
ST44-1018 w lokomotywowni Tarnowskie Góry (17.07.2001) |
ST44-1023 |
|
ST44-1023 w lokomotywowni Inowrocław (20.06.2002)
|
ST44-1024 |
|
ST44-1024 w lokomotywowni Suwałki (14.04.2003)
|
ST44-1025 |
|
ST44-1025+ET40-24 na szlaku ŁKT - Łódź Chojny (30.04.2003)
|
ST44-1030 |
|
ST44-1030 przed halą lokomotywowni Tarnowskie Góry (04.07.2000) |
|
ST44-1030 w lokomotywowni Tarnowskie Góry (17.07.2001) |
ST44-1037 |
|
ST44-1037 na torach odstawczych w lokomotywowni Rybnik (09.07.2000) |
|
ST44-1037 w Rybniku, na wystawie z okazji 150-lecia kolei w tym mieście (01.10.2006) |
ST44-1038 |
|
ST44-1038 w lok. Czeremcha (08.02.2002)
|
|
ST44-1038 oczekuje w Krzyżu na pracę (09.05.2009) |
|
|
ST44-1041 |
|
ST44-1041 wraz z kilkoma innymi lokomotywami odstawiona lokomotywowni Białystok (17.06.2006) |
ST44-1045 |
|
ST44-1045 w lokomotywowni Tarnowskie Góry, chyba wciąż czynny (04.07.2000) |
|
ST44-1045 widziany z drugiej strony (04.07.2000) |
|
ST44-1045 w Tarnowskich Górach (17.07.2001) |
ST44-1049 |
|
ST44-1049 przed halą wachlarzową w Rybniku (09.07.2000)
|
|
ST44-1049 w lokomotywowni Rybnik (01.02.2003)
|
ST44-1052 |
|
ST44-1052 odstawiony na torach nieopodal lokomotywowni w Kędzierzynie Koźlu, 16 maja trafił na złomowisko w Imbramowicach (02.04.2000)
|
ST44-1056 |
|
ST44-1056 kilka dni po przeniesieniu z Zajączkowa Tczewskiego obecnie stacjonuje w lokomotywowni Rybnik (09.07.2000)
|
|
ST44-1056 na terenie KWK "Anna" w Pszowie, z wahadłem Węgla (20.01.2002)
|
|
|
|
ST44-1056 wyrusza z Pszowa (20.01.2002)
|
|
|
|
|
|
|
|
ST44-1056 w Nędzy, oczekując na SM31 z którą pojedzie po kolejne składy do Pszowa (20.01.2002)
|
|
ST44-1056 w Nędzy (20.01.2002)
|
|
ST44-1056+SM31-046 w Nędzy (20.01.2002)
|
|
ST44-1056+SM31-046 na stacji Racibórz Markowice (20.01.2002)
|
|
ST44-1056 z węglarkami wjeżdza do Pszowa (01.02.2003)
|
|
|
|
ST44-1056 w Pszowie (01.02.2003)
|
|
|
ST44-1056 |
|
ST44-1059, a za nią ST44-585 nieopodal stanowiska do tankowania w lokomotywowni Krzyż (18.03.2000)
|
ST44-1060 |
|
ST44-1060 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1074 |
|
ST44-1074 szykuje się do odjazdu z Zamościa z pociągiem pospiesznym 26100/1 "Hetman" do Wrocławia (08.07.2006) |
|
ST44-1074 przybył do Dębicy, gdzie nastąpi wymiana lokomotywy na elektryczną; obok "gagarina" zadowolony szef TWB ;-) (08.07.2006) |
|
ST44-1074 "kowadło" mija na biegu Krasnystaw z węglarkami do Rejowca (14.07.2007)
|
ST44-1076 |
|
ST44-1076 na hali lokomotywowni Warszawa Odolany (29.07.2000)
|
|
ST44-1076 kolejny gagar sprowadzony do Zamościa w celu wzmocnienia maszyn w ruchu towarowym. Tym razem z Warszawy (15.07.2007)
|
ST44-1081 |
|
ST44-1081 w lokomotywowni Suwałki (14.04.2003)
|
|
|
|
ST44-1081 na stacji w Suwałkach z pociągiem towarowym 153020/1 do Terespola Pomorskiego (03.09.2011) |
ST44-1082 |
|
ST44-1082 w lok. Czeremcha (08.02.2002)
|
ST44-1083 |
|
ST44-1083 w lokomotywowni Suwałki (14.04.2003)
|
|
ST44-1083 chyba wciąż sprawny, przed halą lokomotywowni Białystok (17.06.2006) |
ST44-1084 |
|
ST44-1084 w lok. Inowrocław (20.06.2002)
|
ST44-1090 |
|
ST44-1090 pomiędzy innymi lokomotywami tej serii w lokomotywowni Kostrzyn (18.03.2000)
|
ST44-1091 |
|
ST44-1091 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1092 |
|
ST44-1092 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1093 |
|
ST44-1093 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1094 |
|
ST44-1094, ST44-1091 i ST44-1097 przy obrotnicy w lokomotywowni Kostrzyn (18.03.2000)
|
|
ST44-1094, ST44-1091 i ST44-1097 w Kostrzynie (18.03.2000)
|
|
ST44-1094 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1095 |
|
ST44-1095 na terenie lokomotywowni Krzyż, godzina 9:24 :-) (18.03.2000)
|
ST44-1096 |
|
ST44-1096 z pociągiem towarowym 87176 relacji Kostrzyn - Poznań Franowo przejeżdża przez Strzelce Krajewskie Wschód (18.03.2000)
|
|
ST44-1096 z tym samym pociągiem tylko, że kawałek dalej; uniesione ramie semafora wjazdowego zwiastuje przyjazd pociągu osobowego z Krzyża (18.03.2000)
|
ST44-1097 |
|
ST44-1097 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1098 |
|
ST44-1098 w lokomotywowni Krzyż (18.03.2000)
|
|
ST44-1098 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003) |
ST44-1099 |
|
ST44-1099 w hali lokomotywowni Gdynia Grabówek (08.12.2001)
|
ST44-1100 |
|
ST44-1100 w lokomotywowni Inowrocław (20.06.2002)
|
ST44-1101 |
|
ST44-1101 w lokomotywowni Inowrocław (20.06.2002)
|
ST44-1102 |
|
ST44-1102 w lokomotywowni Chojnice (10.06.2000)
|
|
ST44-1102 w lokomotywowni Chojnice (11.06.2000)
|
|
ST44-1102 z dwuwagonowym pociągiem zdawczym relacji Chojnice - Czersk, pomiędzy Rytlem, a Rytlem Wsią (09.08.2003) |
|
ST44-1102 wraca z Czerska, mijając nastawnię wykonawczą w Rytlu (09.08.2003) |
|
ST44-1102 opuszcza Czersk prowadząc osobowy 7728 do Tczewa (10.08.2003) |
|
ST44-1102 z osobowym 77426/7 z Gdyni, wjechał do Chojnic (12.08.2003) |
|
|
|
|
ST44-1103 |
|
ST44-1103 z pociągiem towarowym przejeżdża przez stacją w Tczewie - co widać wyraźnie (11.06.2000)
|
|
ST44-1103 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (09.12.2001)
|
|
|
ST44-1105 |
|
ST44-1105 w lok. Chojnice (10.06.2000)
|
|
ST44-1105 wjeżdża do Czerska z codziennym bruttem do Zajączkowa (10.08.2003) |
|
|
|
ST44-1105 z pociągiem zdawczym z Tucholi, wjeżdża do Chojnic (12.08.2003) |
|
|
|
ST44-1105 w trakcie manewrów (12.08.2003) |
|
|
|
ST44-1105 przed lokomotywownią w Chojnicach (12.08.2003) |
|
ST44-1105 z pociągiem Szczecin Port Centralny - Zajączkowo Tczewskie na szlaku Szpęgawsk - Swarożyn (04.11.2007) |
|
ST44-1105+1108 w relacji powrotnej mijają lasy przed Starogardem Gdańskim (04.11.2007) |
ST44-1106 |
|
ST44-1106 na bocznym torze w lokomotywowni Chojnice (10.06.2000)
|
|
ST44-1106 manewruje z wagonami w Zajączkowie Tczewskim (09.12.2001)
|
|
|
|
ST44-1106 przejeżdża na drugą stronę stacji (09.12.2001)
|
|
|
|
ST44-1106 na jednej z dwóch górek w Zajączkowie Tczewskim (09.12.2001)
|
|
ST44-1106 - wnętrze kabiny wraz z maszynistą :-) (09.12.2001)
|
|
ST44-1106 - przedział maszynowy (09.12.2001)
|
|
|
|
ST44-1106 na górce w Zajączkowie (09.12.2001)
|
|
|
|
|
|
|
|
ST44-1106 na górce w Zajączkowie - kolejny raz z maszynistą (09.12.2001)
|
|
ST44-1106 na górce w Zajączkowie (09.12.2001)
|
|
|
ST44-1108 |
|
ST44-1108 w lokomotywowni Chojnice (10.06.2000)
|
|
ST44-1108 opuszcza Czersk prowadząc osobowy do Chojnic (08.08.2003) |
|
ST44-1108 opuszcza Czersk prowadząc osobowy 7732 do Tczewa (08.08.2003) |
|
ST44-1108 wyjeżdża z Rytla prowadząc 7729 do Chojnic (08.08.2003) |
|
ST44-1108 z osobowym 7728 do Tczewa za chwilę zatrzyma się przy peronie przystanku Rytel Wieś (09.08.2003) |
|
ST44-1108 pomiędzy Rytlem a Krojantami, z osobowym 7729 do Chojnic (09.08.2003) |
ST44-1109 |
|
ST44-1109 przeciąga skład towarowy na szlaku Łódź Chojny - Łódź Kaliska Towarowa (25.04.2003)
|
|
ST44-1109 znów w roli lokomotywy przeciągającej, tym razem pomiedzy podg Retkinia a Łodzią Kaliską Towarową (25.04.2003)
|
|
ST44-1109+ET22-716 z pociągiem towarowym z Olechowa na szlaku podg Retkinia - Lublinek (16.05.2003)
|
|
ST44-1109+ET22-1177 z pociągiem kontenerowym POLZUG do Warszawy (lub dalej) mija łódźką Retkinię (16.05.2003)
|
|
|
ST44-1110 |
|
ST44-1110 w lokomotywowni Inowrocław (20.06.2002)
|
|
ST44-1110 i całe stadko innych odstawioncyh gagarinów (20.06.2002)
|
ST44-1113 |
|
ST44-1113 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (08.12.2001)
|
|
ST44-1113 opuszcza Czersk, prowadząc pociąg towarowy do Gdańska Osoby (10.08.2003) |
|
|
|
ST44-1113 tuż przed semaforem wjazdowym do Chojnic, z pociągiem osobowym z Tczewa (12.08.2003) |
ST44-1500 |
|
ST44-1500 CMST Zamość i dwie odstawione maszyny - 1500 i 013. Pierwsza na zdjęciu to prototyp, z wózkami od maszyn znanych w Niemczech jako seria 130/232, charakteryzującymi się znacznie lepszym oddziaływaniem na tor. Niestety, eksperyment nie został rozwinięty, a lokomotywę przeznaczono na części (15.07.2007)
|
ST44-? |
|
ST44-? - resztki lokomotyw na złomowisku w Imbramowicach (18.05.2000) |
|
|