LOKOMOTYWA SPALINOWA ST44


ST44-001
ST44-001 jako eksponat w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie (29.07.2000)
ST44-007
ST44-007 odstawiony w lok. Czeremcha (08.02.2002)
ST44-013
ST44-013 od wielu lat odstawiony, gnije w lok. PKP CARGO Zamość. Maszyna została skreślona ze stanu MD Gniezno, a później przekazana właśnie do Zamościa, chyba do rozbiórki na części (15.07.2007)
ST44-020
ST44-020 w lokomotywowni Tarnowskie Góry, pomimo całkiem niezłego stanu zewnętrznego, już skreślona z ilostanu. Napis na czołach świadczący o zakupie przez Centrozłom Katowice jest dosyć mylący - lokomotywa będzie oczekiwała złomowania przez kolejne siedem lat (04.07.2000)
ST44-042
ST44-042 w lokomotywowni Kostrzyn (18.03.2000)
ST44-096
ST44-096 czai się w lokomotywowni Warszawa Odolany (29.07.2000)
ST44-121
ST44-121 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-128
ST44-128 kończy swój żywot na złomowisku w Imbramowicach, wraz z innymi warszawskimi iwanami; po prawej widoczny ST44-166, w tle widoczne kabiny ST44-198 i 215 (30.12.1999)
ST44-128 ostatecznie rozczłonkowany, zostanie rozrzucony po placu, a jego miejsce zajmie ST44-166 (30.12.1999)
ST44-151
ST44-151 odstawiony w lok. Czeremcha (08.02.2002)
ST44-160
ST44-160 odstawiony w lok. Czeremcha (08.02.2002)
ST44-163
ST44-163 przeciąga skład towarowy na szlaku Łódź Kaliska Towarowa - Łódź Chojny (25.04.2003)
ST44-166
ST44-166 na terenie złomowiska w Imbramowicach, jeszcze nie ruszony przez palnik (30.12.1999)
ST44-172
ST44-172 w lokomotywowni Tarnowskie Góry, wciąż czynny (04.07.2000)
ST44-172 z drugiej strony (04.07.2000)
ST44-172 przy stanowisku paliwowym w Tarnowskich Górach (17.07.2001)
ST44-172 wyjeżdża luzem z Tarnowskich Gór w kierunku Nakła (17.07.2001)
ST44-181
ST44-181 i SM42-261 w lokomotywowni Krzyż (18.03.2000)
ST44-192
ST44-192 na złomowisku w Imbramowicach (10.04.2000)
ST44-198
ST44-198 w Imbramowicach (30.12.1999)
ST44-203
ST44-203 na złomowisku w Imbramowicach - przybył z Warszawy; z lewej widoczny ST44-166 (30.12.1999)
ST44-208
ST44-208 w lokomotywowni Inowrocław (20.06.2002)
ST44-215
ST44-215 a raczej jego pozostałości, na złomowisku w Imbramowicach (30.12.1999)
ST44-215 i fragment kabiny ST44-198 (30.12.1999)
ST44-218
ST44-218 na złomowisku w Imbramowicach, rozpoczyna rząd maszyn z Kościerzyny; kolejno znajdują się: 905, 892, 280, 799, 352, oraz niewidoczne 883 i 192. Po lewej widoczne kabiny od lokomotyw z Białegostoku, pociętych w ciągu ostatnich czterech dni. (10.04.2000)
ST44-218 na złomowisku w Imbramowicach; na murze wymowny napis o właścicielu złomowca... ;-) (10.04.2000)
ST44-219
ST44-219 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-252
ST44-252 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-280
ST44-280 na złomowisku w Imbramowicach (10.04.2000)
ST44-313
ST44-313+ET22-258 w Lublinku, z mieszanym towarowym do Olechowa (16.05.2003)
ST44-313+ET22-258 - ruszamy! (16.05.2003)
ST44-324
ST44-324 wraz z SM42-067 manewrują w Lesie Suwalskim po przyjeździe z Suwałk (13.08.2010)
ST44-324+SM42-067 opuszczają Las Suwalski z wahadłem Eamosów do Warszawy (13.08.2010)
ST44-327
ST44-327 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-328
ST44-328 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-332
ST44-332 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-334
ST44-334 w Imbramowiach, w składzie pociągu do złomowni (30.12.1999)
ST44-360
ST44-360 stoi niedaleko lokomotywowni w Skarżysku Kamiennej (30.07.2000)
ST44-360 jako popychacz pociągu towarowego do Jaszczowa, na szlaku Zawada - Wólka Niedzieliska; pociąg prowadzi ST44-862 (07.07.2006)
ST44-360 na mijance w Zwierzyńsku, z węglarkami w kierunku Zawady (08.07.2006)
ST44-360 opuszcza Zawadę z węglarkami w kierunku Rejowca (14.07.2007)
ST44-405
ST44-405 odstawiony w lok. Inowrocław (20.06.2002)
ST44-427
ST44-427 przejeżdża w składzie pociągu towarowego przez Żarów (30.12.1999)
ST44-504
ST44-504 przejeżdża w składzie pociągu towarowego przez Żarów (30.12.1999)
ST44-536
ST44-536 w lokomotywowni Kostrzyn (18.03.2000)
ST44-544
ST44-544 - a raczej jego kabina, na złomowisku w Imbramowicach. Za nią resztki ET21-405 i - jeszcze w całości - ET21-203 (18.05.2000)
ST44-546
ST44-546 w lokomotywowni Rybnik (01.02.2003)
ST44-547
ST44-547 w lok. Czeremcha (08.02.2002)
ST44-548
ST44-548 w składzie pociągu towarowego jadącego do Imbramowic, przejeżdża przez Wrocław Zachodni (06.04.2000)
ST44-548 - kabnina tej maszyny, oraz ST44-789, ostatni w całości z tamtego transportu (08.04.2000)
ST44-555
ST44-555 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003)
ST44-566
ST44-566 rzucony w kąt lokomotywowni w Szczecinku (21.06.2003)
ST44-573
ST44-573 - z Poznania Franowa - w składzie pociągu do Grabiny Śląskiej, oczekuje dalszej drogi na stacji w Jaworzynie Śląskiej (25.11.2000)
ST44-600
ST44-600 w składzie pociągu towarowego jadącego do Imbramowic, przejeżdża przez Wrocław Zachodni (06.04.2000)
ST44-613
ST44-613 odstawiony w lokomotywowni w Szczecinku (21.06.2003)
ST44-613 odstawiony w lokomotywowni Szczecinek (12.08.2003)
ST44-614
ST44-614 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003)
ST44-614 odstawiony nieopodal lokomotywowni Szczecinek, rozpoczyna rząd kilkunastu iwanów (12.08.2003)
ST44-615
ST44-615+1105 wjeżdżają do Rytla, prowadząc dodatkowy pociąg towarowy relacji Szczecin Port Centralny - Zajączkowo Tczewskie (08.08.2003)
ST44-615 razem ze zdefektowanym 949, opuszcza Rytel z pociągiem towarowym do Szczecina (08.08.2003)
ST44-615 za chwilę minie przystanek Rytel Wieś z towarem do Zajączkowa (09.08.2003)
ST44-615 pomiędzy Rytlem a Krojantami, z pociągiem Zajączkowo Tczewskie - Szczecin Port Centralny (09.08.2003)
ST44-615 w hali lokomotywowni Szczecinek (12.08.2003)
ST44-615 wyjeżdża z lokomotywowni Szczecinek do objazdowego pociągu pospiesznego (09.05.2009)
ST44-631
ST44-631 wraz z kilkoma innymi lokomotywami odstawiona lokomotywowni Białystok (17.06.2006)
ST44-642
ST44-642 w składzie pociągu towarowego jadącego do Imbramowic, przejeżdża przez Wrocław Zachodni (06.04.2000)
ST44-646
ST44-646 w składzie pociągu towarowego jadącego do Imbramowic, przejeżdża przez Wrocław Zachodni (06.04.2000)
ST44-666
ST44-666 "diabelski" gagarin w lokomotywowni Tarnowskie Góry (04.07.2000)
ST44-666 w lokomotywowni Tarnowskie Góry (17.07.2001)
ST44-666 w lokomotywowni Tarnowskie Góry (17.07.2001)
ST44-691
ST44-691 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie. Co ciekawe, skreślony ze stanu dwa lata wcześniej, zaś na likwidację oczekiwał aż do 2006 roku (09.12.2001)
ST44-698
ST44-698 wraz z ST44-427 i 504 w składzie pociągu towarowego mijają Żarów - celem jest Grabina Śląska (30.12.1999)
ST44-700
ST44-700 na obrotnicy lokomotywowni Białystok (17.06.2006)
ST44-700 oczekuje w Dąbrowie Górniczej Ząbkowice na skład gruszek do Elektrowni Łagisza (22.06.2010)
ST44-700 w Sokółce, szykuje sie do wyjazdu z pociągiem towarowym 77791 Sokółka - Krex Czuprynowo w kierunku wschodnim (01.09.2011)
ST44-700 opuszcza Sokółkę (01.09.2011)
ST44-709
ST44-709 odstawiony w lok. Inowrocław (20.06.2002)
ST44-717
ST44-717 z pociągiem towarowym ze Szczecinka wjeżdża do Chojnic (10.06.2000)
ST44-717 odpoczywa w lok. Chojnice (11.06.2000)
ST44-717 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003)
ST44-747
ST44-747 z pociągiem towarowym z szynami oczekuje w Pile na zielone światło alby odjechać do Krzyża (10.06.2000)
ST44-747 w lokomotywowni Szczecinek (21.06.2003)
ST44-747 z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego, wjeżdża do Chojnic (12.08.2003)
ST44-747 odstawiona w lokomotywowni Szczecinek (09.05.2009)
ST44-748
ST44-748 odstawiony w rzędzie innych maszyn w Szczecinku (21.06.2003)
ST44-756
ST44-756 i jakaś SM42 przed halą lok. Łazy (24.03.2001)
ST44-782
ST44-782 i SM42-845 przed halą lokomotywowni Rybnik (09.07.2000)
ST44-782 w lokomotywowni Rybnik (20.01.2002)
ST44-788
ST44-788 w lokomotywowni Suwałki (14.04.2003)
ST44-789
ST44-789 w składzie pociągu towarowego jadącego do Imbramowic, przejeżdża przez Wrocław Zachodni (06.04.2000)
ST44-789 na złomowisku w Imbramowicach (08.04.2000)
ST44-789 oraz kabiny od (08.04.2000)
ST44-793
ST44-793 podczas manewrów w Czeremsze po przyprowadzeniu pociągu zdawczego z Białegostoku (08.02.2002)
ST44-793 juz na terenie szopy (08.02.2002)
ST44-798
ST44-798 w lok. Czeremcha (08.02.2002)
ST44-798 oczekuje w Krzyżu na pracę (09.05.2009)
ST44-815
ST44-815 odstawiona w lokomotywowni szczecinek (21.06.2003)
ST44-818
ST44-818 z niewielkim pociągiem zdawczym z Zamościa wjeżdża na stację Szczebrzeszyn (07.07.2006)
ST44-823
ST44-823 w składzie pociągu towarowego jadącego do Imbramowic, przejeżdża przez Wrocław Zachodni. Po prawej stronie widać kolejnego "gagarina" ze składu (06.04.2000)
ST44-823 - kabina tej lokomotywy, razem z innymi, między innymi ST44-600 (pierwsza z prawej) (08.04.2000)
ST44-825
ST44-825 wraz z kilkoma innymi lokomotywami odstawiona lokomotywowni Białystok (17.06.2006)
ST44-846
ST44-846 w stanie przypominającym stan hali przed którą stoi. Lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.07.2000)
ST44-859
ST44-859 odstawiony na stacji Stalowa Wola Rozwadów (08.07.2006)
ST44-862
ST44-862 na szlaku Zawada - Wólka Niedzieliska prowadzi próżny pociąg węglowy do Jaszczowa; na popychu pracuje ST44-360 (07.07.2006)
ST44-875
ST44-875 luzem z Kwidzyna pędzi po pociąg do Prabut (12.02.2009)
ST44-875 na stacji w Prabutach, szykuje się do odjazdu do Kwidzyna (12.02.2009)
ST44-875 ze składem drzewa do fabryki papieru, mija dawny po Rakowiec Pomorski (12.02.2009)
ST44-875 na wjeździe do Kwidzyna (12.02.2009)
ST44-875 manewruje na stacji Kwidzyn (12.02.2009)
ST44-875 z pociągiem do Prabut, oczekuje na odjazd z Kwidzyna (12.02.2009)
ST44-878
ST44-878 - jedyny sprawny w chwili robienia zdjęcia ełcki gagarin - wraz z SM42-377 jako pociąg 77783 relacji Ełk - Suwałki mija Kijewo. To zdjęcie rozpoczęło trzydniową gonitwę za pociągami prowadzonymi tą lokomotywa w okolicach Ełku (14.04.2003)
ST44-878 już po zmianie kierunku jazdy (co stało się w Olecku), tym razem holowany przez stonkę, na szlaku Olecko - Wieliczki Oleckie (14.04.2003)
ST44-878 - kilka kilometrów dalej (14.04.2003)
ST44-878 na szlaku Raczki - Poddubówek (14.04.2003)
ST44-878 w lokomotywowni Suwałki (14.04.2003)
ST44-878 na stacji w Suwałkach z pociągiem TKPS 77782 do Ełku. Za gagarinem oczywiście SM42-377 (14.04.2003)
ST44-878 mija semafor wjazdowy stacji Suwałki Papiernia (14.04.2003)
ST44-878 - przy semaforze wyjazdowym tej samej stacji :-) (14.04.2003)
ST44-878 w okolicach Poddubówka (14.04.2003)
ST44-878 na moście przed stacją w Raczkach (14.04.2003)
ST44-878 przed Raczkami (14.04.2003)
ST44-878 tuż przed stacją Cimochy, mijając malownicze jeziorka (14.04.2003)
ST44-878 (14.04.2003)
ST44-878 (14.04.2003)
ST44-878 przed wjazdem do Olecka (14.04.2003)
ST44-878 na postoju w Olecku - podczas zmiany czoła i kierunku pociągu (14.04.2003)
ST44-878 wyjeżdża z Olecka do Ełku. Po wykonanych manewrach, SM42 pozostała na końcu składu i pełni rolę popychacza (14.04.2003)
ST44-878 mija Kijewo (14.04.2003)
ST44-878 po zakończonej pracy, na obrotnicy w Ełku (14.04.2003)
ST44-878 chowa się pod dachem ełckiej szopy - na dziś zdjęć wystarczy :-) (14.04.2003)
ST44-878 z malowniczym składem pociągu TKPS 77783 relacji Ełk Towarowy - Suwałki, przed wyruszeniem ze stacji początkowej (15.04.2003)
ST44-878 na szlaku Ełk - Przykopki (15.04.2003)
ST44-878 po zmianie czoła, wyruszył właśnie z Olecka (15.04.2003)
ST44-878 (15.04.2003)
ST44-878 na szlaku Cimochy - Wasiłówka (15.04.2003)
ST44-878 na szlaku Raczki - Poddubówek (15.04.2003)
ST44-878 wyjeżdża ze stacji Suwałki Papiernia (15.04.2003)
ST44-878 - dzień trzeci. Tym razem, dla odmiany, na linii Ełk - Orzysz. Na zdjęciu pomiędzy przystankami Ełk Zachód a Bartosze z pociągiem numer TKMS 7790 (16.04.2003)
ST44-878 mija przystanek Bartosze (16.04.2003)
ST44-878 (16.04.2003)
ST44-878 (16.04.2003)
ST44-878 (16.04.2003)
ST44-878 mija Odoje (16.04.2003)
ST44-878 na szlaku Odoje - Orzysz (16.04.2003)
ST44-878 na szlaku Odoje - Orzysz (16.04.2003)
ST44-878 wjeżdża do Orzysza (16.04.2003)
ST44-878 - manewry z wagonami w Orzyszu (16.04.2003)
ST44-878 z pociągiem TKMS 7791 Orzysz - Ełk na szlaku przed Odojami (16.04.2003)
ST44-878 na malowniczej trasie Orzysz - Ełk, z iście modelowym pociągiem (16.04.2003)
ST44-878 (16.04.2003)
ST44-879
ST44-879 na czele innych trupów w lokomotywowni w Białymstoku (30.06.2002)
ST44-883
ST44-883 na złomowisku w Imbramowicach, wraz z widocznymi ST44-192 i 352 (10.04.2000)
ST44-883 w tym samym miejscu, już trochę "rozsunięty" (10.04.2000)
ST44-891
ST44-891 z pocišgiem z siarkš, wraz z ET22-251 na szlaku Łódź Kaliska Towarowa - podg Retkinia (25.04.2003)
ST44-891 luzem wjechał do Łodzi Kaliskiej, gdzie w resztkach dawnej lokomotywowni zostanie zatankowany (25.04.2003)
ST44-892
ST44-892 na złomowisku w Imbramowicach (10.04.2000)
ST44-895
ST44-895 zjeżdża do lokomotywowni w Zajączkowie (09.12.2001)
ST44-895 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (09.12.2001)
ST44-895 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (09.12.2001)
ST44-895 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (09.12.2001)
ST44-895 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (09.12.2001)
ST44-895 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (09.12.2001)
ST44-905
ST44-905 na złomowisku w Imbramowicach, wraz ST44-218 (10.04.2000)
ST44-916
ST44-916 gnije nieopodal nowej hali lokomotywowni Chojnice (12.08.2003)
ST44-922
ST44-922 - z Poznania Franowa - w składzie pociągu do Grabiny Śląskiej, oczekuje dalszej drogi na stacji w Jaworzynie Śląskiej (25.11.2000)
ST44-925
ST44-925 wraz z jakąś SM31 wjeżdżają luzem na stację Dąbrowa Górnicza Ząbkowice (27.09.2010)
ST44-926
ST44-926 przed halą lokomotywowni Łazy (24.03.2001)
ST44-927
ST44-927 wjeżdża do Tarnowskich Gór z wahadłem węgla z KWK Andaluzja (17.07.2001)
ST44-949
ST44-949 opuszcza Czersk z codziennym sztywniakiem Szczecin Port Centralny - Zajączkowo Tczewskie (08.08.2003)
ST44-949 w lokomotywowni Szczecinek (12.08.2003)
ST44-949 zdjęcia z imprezy zorganizowanej przez Grodziską Kolej Wąskotorową: "Gagarinem przez Bory Tucholskie" (18.07.2009)
ST44-949 oczekuje na pracę w Sokółce (03.09.2011)
ST44-966
ST44-966 w lokomotywowni w Łazach (24.03.2001)
ST44-966 w lokomotywowni w Łazach. Jest to tysięczna lokomotywa tej serii dostarczona PKP (24.03.2001)
ST44-967
ST44-967 w lokomotywowni w Ełku, oczywiście niesprawny (30.06.2002)
ST44-970
ST44-970 w lokomotywowni Inowrocław (20.06.2002)
ST44-971
ST44-971 w Imbramowiach, na czele składu z innymi gagarinami, które za kilka dni przestaną istnieć (30.12.1999)
ST44-992
ST44-992 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (08.12.2001)
ST44-992 razem z SM42 oczekuje w Słupsku na pracę (11.08.2003)
ST44-992 rozgrzewa silnik (12.08.2003)

Wróć do menu