LOKOMOTYWA SPALINOWA ST43

OD NUMERU 251 DO 300

ST43-251
ST43-251 w lokomotywowni Węgliniec (27.12.2009)
ST43-252
ST43-252 + ST43-238 z lokomotywowni w Legnicy przyjechały do Wrocławia Gł. po paliwo (18.10.2000)
ST43-252 luzem z Żagania do Legnicy, wjeżdża do Miłkowic (11.12.2010)
ST43-252 luzem z Leszna do Grodziska Wlkp., zbliża sie do Włoszakowic (02.05.2011)
ST43-252 w Grodzisku, manewruje (02.05.2011)
ST43-252 podpięta pod skłąd węglarek do Piławy Górnej (02.05.2011)
ST43-252 mija dawny przystanek Młyniewo Nowotomyskie (02.05.2011)
ST43-252 zbliża się do przejazdu z drogą nr 32, na szlaku Grodzisk - Rakoniewice (02.05.2011)
ST43-252 zbliża się do Wolsztyna, mijając wiadukt nad liniami 359 i 371 (02.05.2011)
ST43-252 opuszcza Wolsztyn w drodze do Leszna (02.05.2011)
ST43-253
ST43-253 w Kędzierzynie Koźlu, oczekuje na zatrudnienie nieopodal punktu tankowania (12.02.2005)
ST43-253 w lokomotywowni Węgliniec (26.06.2007)
ST43-253 odstawiony, chyba definitywnie, w Kamieńcu Ząbkowickim (21.08.2008)
ST43-254
ST43-254 oczekuje smutnego końca w lokmotywowni Wałbrzych (20.01.2010)
ST43-255
ST43-255 zbliża się do Ząbkowic Śląskich, prowadząć wahadło węglarek z ST43-265 (27.08.2009)
ST43-257
ST43-257 w lokomotywowni Wrocław Brochów (15.06.2009)
ST43-257 opuszcza Lasocice z wahadłem kamienia w kierunku Leszna (11.09.2009)
ST43-257 z pociągiem towarowym do Czerwieńska, oczekuje na odjazd z Wałowic (06.05.2010)
ST43-257 opuszcza Wałowice (06.05.2010)
ST43-257 wjeżdża do Krosna Odrzańskiego (06.05.2010)
ST43-258
ST43-258+386 wjeżdżają do Głogowa od strony Żagania (10.11.2008)
ST43-258 manewruje w Głogowie, przed podpięciem się do pociągu towarowego (10.11.2008)
ST43-259
ST43-259 ciężko pracując, mija Krosno Odrzańskie z pociągiem do Guben (06.05.2010)
ST43-259 pomiędzy Gubinem a mostem Granicznym przed Guben (06.05.2010)
ST43-259 na moście granicznym pomiędzy Guben i Gubinem, prowadzi pociąg kontenerowy do Wałbrzycha Fabrycznego (06.05.2010)
ST43-259 w Krośnie Odrzańskim, oczekuje na możliwość dalszej jazdy do Czerwieńska (06.05.2010)
ST43-260
ST43-260 w lokomotywowni Leszno (03.05.2000)
ST43-260 przed wachlarzem lokomotywowni Leszno (27.12.2000)
ST43-260 opuszcza Lasocice z pociągiem 761371 w kierunku Głogowa. Na popychu znajdowała się SM31-087. (11.09.2009)
ST43-260 mija Kąkolewo z wahadłem 670384 w kierunku Krotoszyna (15.09.2009)
ST43-260 wjeżdża do Kąkolewa z pociągiem powrotnym - do Leszna (15.09.2009)
ST43-260 po zapisaniu rozkazu zezwalającego na przejazd obok semafora wyjazdowego (nastawnia wykonawcza czynna jest tylko w określonych godzinach), pociąg majestatycznie opuszcza stację (15.09.2009)
ST43-260 prowadząc pociąg kontenerowy (!), wjeżdża do Wschowy od strony Leszna (20.11.2009)
ST43-262
ST43-262 odstawiony na terenie stacji w Kamieńcu Ząbkowickim wraz z innymi "rumunami" (20.04.2000)
ST43-263
ST43-263 w lokomotywowni Opole (20.07.2001)
ST43-264
ST43-264 w lokmotywowni Wałbrzych. Obok: ST43-71 i ET22-449. (08.12.2009)
ST43-264 przetransportowana do lokomotywowni Węgliniec (27.12.2009)
ST43-265
ST43-265 na popychu pociągu zdawczego 3357 Kamieniec Z. - Piława Górna, przed odjazdem ze stacji początkowej. Na uciągu - ST43-137 (29.07.2009)
ST43-265 opuszcza Kamieniec Ząbkowicki (29.07.2009)
ST43-265 - jako popychacz pociągu prowadzonego przez ST43-255 - wjeżdża do Ząbkowic Śląskich od strony Piławy Górnej (27.08.2009)
ST43-265+355 opuszczają Jaworzynę Śląską, kierując się do Kamieńca (13.01.2010)
ST43-265 z wahadłem węglarek wjeżdża do Ścinawki Średniej od strony Kłodzka (26.04.2012)
ST43-266
ST43-266 w lokomotywowni Leszno, wraz zinnymi odstawionymi lokomotywami z przeznaczeniem do kasacji (27.12.2000)
ST43-267
ST43-267 odstawiony w Lesznie (07.09.2009)
ST43-269
ST43-269 w lokomotywowni Zbąszynek (19.03.2000)
ST43-269 odstawiony w Lesznie (07.09.2009)
ST43-270
ST43-270 wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej z talbotami pełnymi węgla. Pociąg relacji Śląsk - Niemcy (20.11.2003)
ST43-270 wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej z cysternami ze smołą; na popychu - ST43-117 (08.08.2004)
ST43-270 w lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim (21.08.2008)
ST43-270 w lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim (21.08.2008)
ST43-270 w lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim (21.08.2008)
ST43-270 odstawiony w Kamieńcu Ząbkowickim (02.09.2009)
ST43-272
ST43-272 z pociągiem zdawczym z Sobótki do Wrocławia Brochowa chwilę po wyjeździe z Kleciny (12.05.2003)
ST43-272 wjeżdza do Dzierżoniowa jako popychacz objazdowej "Horki" do Węglińca z prowadzącym ST43-27. Na torze obok podobny skład - w przeciwnej relacji - z ST43-392 i 198 (04.09.2004)
ST43-272 mija Rokitki prowadząc wahadło koksu do Niemiec (07.05.2006)
ST43-272 wjeżdża do Rogoźnicy z platformami do przewozu blachy (24.05.2008)
ST43-272 w lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim (21.08.2008)
ST43-272 z ciężkim pociągiem z Paczkowa, zbliża się do semafora wjazdowego stacji Kamieniec Ząbkowicki. Popych realizowała SM42-731. Zobacz również FILM. (21.05.2009)
ST43-272 w Kamieńcu Ząbkowickim, po przyjeździe jako popych z Piławy Górnej. W tle widoczny ST43-137 z pociągiem w odwrotnej relacji. (29.10.2009)
ST43-272 manewruje w Kamieńcu Z. (29.10.2009)
ST43-272 wraz z ST43-333 szykowany do drogi w Ścinawce Średniej z wahadłem węglarek 663024/5 Nowa Ruda Słupiec - Kłodzko Główne (27.08.2011)
ST43-272 opuszcza Ścinawkę Średnią (27.08.2011)
ST43-273
ST43-273 pomiędzy Nysą a Radzikowicami, popycha ciężki skład talbotów z KWK Marcel. Na uciągu pracował ST43-116. (26.08.2009)
ST43-273+22 (na zimno) wjeżdża do Ruszowa z wahadłem węglarek do Węglińca (16.06.2010)
ST43-273+22 (na zimno) w Ruszowie (16.06.2010)
ST43-274
ST43-274 oczekuje chyba na złomowanie, w lokomotywowni Leszno (29.11.2008)
ST43-274 odstawiony w Lesznie (07.09.2009)
ST43-275
ST43-275 wraz z ST43-318 oczekują zatrudnienia w lokomotywowni Olsztyn (16.06.2006)
ST43-275+SM42 mijają podaną trójstawną tarczę ostrzegawczą do Wałowic, z pociągiem do Guben (06.05.2010)
ST43-275 mija stację w Gubinie prowadząc pociąg do Czerwieńska (06.05.2010)
ST43-277
ST43-277 odstawiony w Lesznie (07.09.2009)
ST43-278
ST43-278 w Stefanowie z pociągiem specjalnym 77224 z Berlina do Wolsztyna (30.04.2011)
ST43-278 opuszcza Tuchorzę z pociągiem Wolsztyn - Berlin (30.04.2011)
ST43-281
ST43-281 jako złom w lokomotywowni Tarnów (27.07.2000)
ST43-283
ST43-283 oraz SP45-223 i 177 odstawione w Kamieńcu Ząbkowickim (20.04.2000)
ST43-290
ST43-290 w lokomotywowni Jasło, w trakcie P0 (przeglądu "zerowego") po naprawie rewizyjnej (20.10.2001)
ST43-291
ST43-291 w lokomotywowni Węgliniec (27.12.2009)
ST43-292
ST43-292 jako popychacz przy objazdowym pociągu węglowym wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (20.11.2003)
ST43-292 opuszcza Kędzierzyn Koźle na popychu pociągu do Węglińca; na uciągu - ST43-77 (12.02.2005)
ST43-292 jako popychacz wahadła koksu, wjeżdża do Nysy; na uciągu - sT43-227 (25.03.2007)
ST43-292 razem z zimnym ST43-115, opuszczają Piławę Górną, prowadząc objazdowy pociąg 64366 do Tarnowskich Gór. Pomimo dosyć niewielkiego brutta (rozkładowo jest to 1500 t.), widoczny zestaw nie dał rady pokonać trudnego podjazdu pomiędzy Dzierżoniowem a Piławą - konieczna była pomoc maszyny 232 005 PCC Kolchem. Jak widać, magistrala w dalszym ciągu jest w stanie pokonać tak silne maszyny, jak ST43. Zobacz również FILM. (29.07.2009)
ST43-292 w Kamieńcu Ząbkowickim, w czasie próby hamulca przy pociągu towarowym (21.08.2009)
ST43-292 oraz dwa inne "rumuny", również z pociągami towarowymi (21.08.2009)
ST43-292 oczekuje na odjazd z Kamieńca Ząbkowickiego (21.10.2009)
ST43-293
ST43-293 opuszcza Węgliniec z pociągiem osobowym do Zgorzelca (19.06.2003)
ST43-293 wjechał do Węglińca z dwoma wagonami ze Zgorzelca (19.06.2003)
ST43-293 przy pociągu Wrocław Główny - Zgorzelec, szykuje się do odjazdu (19.06.2003)
ST43-293 na stacji docelowej - Zgorzelec (19.06.2003)
ST43-293 manewruje w Zgorzelcu. Nastawnię oczywiście musiałem zasłonić... (19.06.2003)
ST43-293 w Głuszycy z wahadłem kruszywa jako zdawczy nr 7791 do Wałbrzycha Głównego. Maszynista inteligentnie zasłaniał się przed fotografującymi osłoną przeciwsłoneczną (13.08.2008)
ST43-293 doczekał się wjazdu pociągu specjalnego z Pt47-112 i za chwilę pomknie do Wałbrzycha (13.08.2008)
ST43-293 popycha wahadło wywrotek jako TKMS 7792 Wałbrzych Główny - Bartnica Kss, na wiadukcie za p.o. Głuszyca Górna (13.08.2008)
ST43-293 na terenie bocznicy szlakowej w Bartnicy, w czasie próby hamulca jako zdawczy 7793 do Wałbrzycha Głównego. Jednak nie udało się ukryć twarzy przed wścibskimi fanatykami ;-) (13.08.2008)
ST43-293 powoli podciąga skład w kierunku wyjazdu (13.08.2008)
ST43-293 wyrusza do Wałbrzycha Głównego; w tle widoczna budowa taśmociągu, którym będzie transportowane kruszywo na ładownie (13.08.2008)
ST43-293 - kolejny raz osłona przeciwsłoneczna się przydała (13.08.2009)
ST43-295
ST43-295 wjeżdża na stację w Jankowej Żagańskiej, prowadząc wahadło talbotów z węglem do Niemiec (01.05.2010)
ST43-295 opuszcza Jankową (01.05.2010)
ST43-295 odstawiona w Żarach (01.05.2011)
ST43-395 - zgodnie z informacją na kartce wklejonej w szybie - transportowana z Węglińca do Tarnowskich Gór, oczekuje na dalszy przewóz włączona w pociąg odstawiony na jednym z torów dodatkowych stacji Wrocław Leśnica (30.08.2011)
ST43-297
ST43-297 pomiędzy innymi trupami ST43 w Kamieńcu Ząbkowickim (20.04.2000)
ST43-297 po przyjeździe do Strzegomia w celu złomowania (09.10.2002)
ST43-298
ST43-298 w lokomotywowni Wrocław Brochów (16.09.2000)
ST43-298 w lokomotywowni w Kamieńcu Ząbkowickim, gnije po przewiezieniu z Brochowa. Ostatnia naprawa tej lokomotywy (naprawa główna) była wykonana w sierpniu 1989 roku (21.08.2008)
ST43-299
ST43-299 po przyjeździe do Strzegomia w celu złomowania (09.10.2002)
ST43-299 po przyjeździe do Strzegomia w celu złomowania (09.10.2002)

Wróć do menu