LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA EU11
(seria nie włączona do eksploatacji)


EU11-002
EU11-002 na terenie "Pafawagu" - wyraźnie widać pozostałości po napisie "ADtranz" na pudle (12.11.2000)
EU11-003
EU11-003 w zakładach "Bombardiera we Wrocławiu (10.03.2003)
EU11-004
EU11-004 w "Pafawagu" (12.11.2000)
EU11-005
EU11-005+EU07-335 mijają Wrocław Brochów z pospiesznym 73102 "Ślązak" z Zielonej Góry do Przemyśla (14.02.2002)
EU11-006
EU11-006 w "Pafawagu" - obok hali gdzie została zmontowana (16.09.2000)
EU11-007
EU11-007 + EU07-148 wjeżdża do Wrocławia Gł. z pociągiem pośpiesznym 56104 z Olsztyna (11.08.2000)
EU11-007 + EU07-148 we Wrocławiu Gł. (11.08.2000)
EU11-007 przygotowuje się we Wrocławiu Gł. do poprowadzenia pociągu pośpiesznego "Ślązak" do Krakowa (08.11.2000)
EU11-007 we Wrocławiu Gł. (08.11.2000)
EU11-007 + EU07-509 z pociągiem 73102 "Ślązak" z Zielonej Góry do Krakowa Gł. przed odjazdem z Wrocławia (08.11.2000)
EU11-007 + EU07-509 wyjeżdżają ze "Ślązakiem" z Wrocławia Gł. (08.11.2000)
EU11-008
EU11-008 i EU11-009 w "Pafawagu" (09.09.2000)
EU11-008 - już bez części oznaczeń (.02.2003)
EU11-009
EU11-009 i za nią kolejno: EU11-008, EU43-001, EU11-007, EU43-006 i EU43-007 na rerenie zakładu ADtranz we Wrocławiu (09.09.2000)
EU11-010
EU11-010 w "Pafawagu" (31.09.2000)
EU11-011
EU11-011 + wagon + EU11-006 we wrocławskim "Pafawagu" (09.08.2000)
EU11-011 w "Pafawagu" (23.09.2000)
EU11-012
EU11-012 w "Pafawagu" (10.10.2000)
EU11-012 na stacji Wrocław Główny (24.04.2001)
EU11-013
EU11-013 + EU07-392 wjeżdżają do Wrocławia Gł. z pociągiem pośpiesznym 56104 z Olsztyna (13.10.2000)
EU11-013 + EU07-392 we Wrocławiu Gł. (13.10.2000)
EU11-013 podczas manewrów we Wrocławiu Gł. (13.10.2000)
EU11-014
EU11-014 we Wrocławiu Gł. oczekując na pociąg pospieszny "Ślązak", aby poprowadzić go do Krakowa (20.03.2001)
EU11-014 we Wrocławiu Gł. na tle wrocławskiego dworca (20.03.2001)
EU11-014 w momencie podpinania do pociągu pospiesznego 73102 "Ślązak" z Zielonej Góry do Krakowa (20.03.2001)
EU11-016
EU11-016 we Wrocławiu Głównym, przygotowując się do pracy z pociągiem pospiesznym "Ślązak" do Krakowa (10.04.2001)
EU11-018
EU11-018 w "Pafawagu" (11.02.2001)
EU11-018 w "Pafawagu" (14.10.2002)
EU11-020
EU11-020+EU07-189 z pospiesznym 61111 "Mamry" do Ełku na szlaku Wrocław Główny - podg Grabiszyn (23.05.2001)
EU11-022
EU11-022 a raczej jej szyba, wraz z odbijająca się w niej wieżą wodna zakładów Bombardiera we Wrocławiu (10.03.2003)
EU11-023
EU11-023 na hali "Pafawagu" Wrocław. Lokomotywa jest jeszcze bez "bebechów", wózków i innych urządzeń - same pudło podczas montażu (16.09.2000)
EU11-023 już złożona i nawet na chodzie :-) wjeżdża do Wrocławia Głównego z pospiesznym 56104 z Olsztyna, z ET22-397 planowo obsługującym ten pociąg (22.05.2001)
EU11-023+ET22-379 we Wrocławiu Głównym (22.05.2001)
EU11-023 zmienia tor we Wrocławiu Głównym (22.05.2001)
EU11-024
EU11-024 na terenie Pafawagu (22.07.2001)
EU11-027
EU11-027 na terenie Pafawagu (24.11.2001)
EU11-030
EU11-030 na terenie Pafawagu (24.11.2001)
EU11-030 na terenie Pafawagu (24.11.2001)
EU11-???
EU11-??? przetaczana pomiędzy halami Pafawagu. Lokomotywa jest w trakcie dostosowywania do standardów nowego właściciela, którym oczywiście nie jest PKP (14.10.2002)