LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET21

OD NUMERU 600 DO 639

ET21-601
ET21-601 odstawiona na boczny tor w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-601 w niedługi czas przed pocięciem w lokomotywowni Wałbrzych (24.04.2000)
ET21-602
ET21-602 oczekująca na swój koniec w opolskiej lokomotywowni (02.04.2000)
ET21-603
ET21-603 w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-603 w lokomotywowni Wałbrzych Gł. (24.04.2000)
ET21-604
ET21-604 z pociągiem towarowym Wałbrzych - Wrocław wjeżdża do Jaworzyny Śl. (25.07.2000)
ET21-604 przed odjazdem z Wrocławia Brochowa z pociągiem towarowym do Opola (08.08.2000)
ET21-604 w lokomotywowni Wrocław Brochów (2x.08.2000)
ET21-604 w lokomotywowni Wrocław Brochów (24.09.2000)
ET21-604 - tabliczka firmowa tej lokomotywy, pochodzaca z EU07-032 (24.09.2000)
ET21-604 w Lokomotywowni Opole Gł. Jest to ostatni czynny "kant" z Opola (22.10.2000)
ET21-604 w lokomotywowni Opole. W tle widać wałbrzyską ET21-422 (20.07.2001)
ET21-604 chyba w drugi dzień po przeniesieniu do Wałbrzycha, prowadzi osobowy 221 z Wrocławia. W Opolu lokomotywa nie miała jakiejś konkretnej pracy, a we wspaniałym Wałbrzychu od razu zatrudniono ją do pociągów pasażerskich :-) (30.08.2001)
ET21-604 na stacji Wałbrzych Główny z wahadłem TMWE 77890 do Wrocławia Głównego. Obok - ET21-350 po skończonej pracy jako popychacz innego towarowego (08.09.2001)
ET21-604 już pomiędzy Imbramowicami a Mietkowem (08.09.2001)
ET21-604 dogoniona pociągiem osobowym, na stacji Wrocław Zachodni. Oj, czarne chmury wiszą nad całą serią :-( (08.09.2001)
ET21-604 z pospiesznym 66004 Praha Hln. - Wrocław Główny wjeżdża do stacji docelowej (17.09.2001)
ET21-604 - manewry po odczepieniu od składu (17.09.2001)
ET21-604 w lokomotywowni Wrocław Główny (17.09.2001)
ET21-604 z pociągiem powrotnym - 225 do Wałbrzycha Głównego (17.09.2001)
ET21-604 jako popychacz pociągu TGRE 11361 z Brochowa do Drezna, na szlaku Wałbrzych Fabryczny - Wałbrzych Główny (06.11.2001)
ET21-604 w JAworzynie Śląskiej, jako popychacz przy pociągu 46583 do Wałbrzycha Fabrycznego (10.11.2001)
ET21-604 widziana z kabiny ET41-141, na szlaku podg Thorez - Wałbrzych Fabryczny (10.11.2001)
ET21-604 wraz z ET41-141 szykowane do odjazdu luzem do Wałbrzycha Głównego z Wałbrzycha Fabrycznego (10.11.2001)
ET21-604 mija luzem Wrocław Zachodni kierując się do Jaworzyny Śląskiej (18.06.2002)
ET21-604 manewruje w Jaworzynie (19.06.2002)
ET21-604 w Jaworzynie, na popychu pociągu towarowego (19.06.2002)
ET21-604 już odstawiona, zajmuje miejsce w krzakach w Wałbrzychu Głównym (03.03.2003)
ET21-604 na popychu towarowego w Jaworzynie Śląskiej (11.11.2003)
ET21-604 podczas manewrów w Jaworzynie (20.11.2003)
ET21-604 oczekuje na swój pociąg na stacji Wrocław Gądów (26.04.2005)
ET21-605
ET21-605 z pociągiem towarowym przejeżdża obwodnicą towarową Wrocławia (19.12.1999)
ET21-605 w lok. Wrocław Brochów (13.09.2000)
ET21-605 w Lokomotywowni Wałbrzych (02.12.2000)
ET21-606
ET21-606 z pociągiem towarowym na obwodnicy Wrocławia (05.01.2000)
ET21-606 podczas manewrów w Jaworzynie Śl. (20.05.2000)
ET21-606 jako popych pociągu towarowego do Wałbrzycha w Jaworzynie Śl. (20.05.2000)
ET21-606 w lokomotywowni Wałbrzych. Dalej stoją kolejno: SP32-169, ST43-63 i SP32-069 (13.06.2000)
ET21-606 podczas manewrów w Jaworzynie Śl. Obok (po lewej) ET21-350 (16.08.2000)
ET21-606 jako popych pociągu towarowego do Wałbrzycha, Jaworzyna Śl. (16.08.2000)
ET21-611
ET21-611 w lokomotywowni Wałbrzych Gł. Lokomotywa nie ma jednej osi drugiego wózka (20.01.2000)
ET21-611 stoi odstawiona w wałbrzyskiej szopie (24.04.2000)
ET21-611 na złomowisku w Imbramowicach (10.11.2002)
ET21-618
ET21-618 w Zakopanem; fot. Ł. Romaniecki (31.12.1998)
ET21-618 w Zakopanem; fot. Ł. Romaniecki (31.12.1998)
ET21-618 z pociągiem towarowym wjechała na stację Kraków Prokocim Towarowy (27.07.2000)
ET21-618 podczas manewrów w Krakowie Prokocimiu (27.07.2000)
ET21-618 manewruje w Krakowie Prokocimiu (27.07.2000)
ET21-622
ET21-622 podczas przeglądu, na wachlarzu lok. Nowy Sącz (02.05.2001)
ET21-622 już w krzakach w Nowym Sączu (04.07.2002)
ET21-623
ET21-623 z innymi lokomotywami przeznaczonymi na "żyletki" w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-623 w lokomotywowni Wałbrzych (24.04.2000)
ET21-623 w lokomotywowni Wałbrzych (08.10.2000)
ET21-623 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śląskiej, razem z ET21-628 pojdzie nastepnego dnia na złomowisko w Strzegomiu (09.10.2002)
ET21-628
ET21-628 w lokomotywowni Wałbrzych (20.01.2000)
ET21-628 oczekuje "fizycznej kasacji" w lokomotywowni Wałbrzych (24.04.2000)
ET21-628 jednak przetrwał do końca roku. Lokomotywownia Wałbrzych (02.12.2000)
ET21-628 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śląskiej, razem z ET21-623 pojdzie nastepnego dnia na złomowisko w Strzegomiu (09.10.2002)
ET21-628 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śląskiej, razem z ET21-623 pojdzie nastepnego dnia na złomowisko w Strzegomiu (09.10.2002)
ET21-630
ET21-630 odpoczywa po pracy w lokomotywowni Tarnów (02.05.2001)
ET21-630 w lok. Nowy Sącz (21.10.2001)
ET21-631
ET21-631 z pociągiem towarowym w Tarnowie (27.07.2000)
ET21-636
ET21-636 na torze dla elektrowozów w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-636 i ET21-606 na jednym z torów w wałbrzyskiej lokomotywowni (24.04.2000)
ET21-636 i ST43-99 w lokomotywowni Wałbrzych (11.07.2000)
ET21-636 w lokomotywowni Wałbrzych (08.10.2000)