LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET21

OD NUMERU 500 DO 550

ET21-511
ET21-511 w roli Stacjonarnego Urządzenia Grzewczego na stacji w Kielcach (30.07.2000)
ET21-511 - stacjonarne urządzenie grzejne - w Kielcach (02.02.2008)
ET21-528
ET21-528 oczekuje na pocięcie - lokomotywownia Opole Gł. (02.04.2000)
ET21-528 w opolskiej szopie (02.04.2000)
ET21-538
ET21-538 "trupieje" w Legnicy (01.04.2000)
ET21-539
ET21-539 w Stróżach (02.05.2001)
ET21-539 jako popych towarowego 44871 z Krakowa do Jasła, oczekuje na odjazd w Bobowej (20.10.2001)
ET21-539 z tym samym pociągiem, na szlaku przed Stróżami (20.10.2001)
ET21-539 i jeszcze jedno zdjęcie w tym miejscu :-) (20.10.2001)
ET21-539 kawałek dalej. Zdjęcie robione przez przednią szybę samochodu! (20.10.2001)
ET21-539 dojechał do st. Gorlice Zagórzany (20.10.2001)
ET21-539 na stacji w Nowym Sączu (21.10.2001)
ET21-539 na stacji w Nowym Sączu (21.10.2001)
ET21-539 jako popych towarowego który za chwile wyjedzie z Nowego Sącza (21.10.2001)
ET21-542
ET21-542 rozkłada się w legnickiej szopie (01.04.2000)
ET21-544
ET21-544 w lokomotywowni Opole Gł. (02.04.2000)
ET21-544 i ET21-561 w opolskiej szopie (20.05.2000)
ET21-544 jednak został odratowany i teraz jeździ w sekcji wałbrzyskiej. Tu z pociągiem TMWE 56981 z Janikowa do Wałbrzycha (wiozącym sól) wjeżdża do Jaworzyny Śl. (25.11.2000)
ET21-544 przygotowuje się do pracy w Lokomotywowni Wałbrzych (02.12.2000)
ET21-544 wyjeżdża z szopy w Wałbrzychu Gł. (02.12.2000)
ET21-544 wcześnie rano (widać jeszcze zapalone lampy oświetleniowe) oczekuje na zielone światło w Jaworzynie Śl., aby pojechać z pociągiem towarowym do Wrocławia (10.12.2000)
ET21-544 z mieszanym towarowym z Wrocławia Brochowa wjeżdża do Jaworzyny Śl. (16.12.2000)
ET21-544 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śl. (27.01.2001)
ET21-544 z pociągiem TLGE 11271 do Wałbrzycha Fabrycznego na towarowej obwodnicy Wrocławia, chwilę po opuszczeniu stacji Wrocław Brochów (22.05.2001)
ET21-544 z pospiesznym 66004 relacji Praha hln. - Wrocław Główny wjeżdża na stację końcową (12.06.2001)
ET21-544 odprowadza skład pospiesznego na tory postojowe (12.06.2001)
ET21-544 z osobowym 221 do Wałbrzycha Głównego na szlaku Wrocław Świebodzki - Wrocław Główny (12.06.2001)
ET21-544 z pospiesznym z Pragi wjeżdża do Wrocławia Głównego (13.06.2001)
ET21-544 z osobowym nr 221 do Wałbrzycha Głównego, na nasypie przed podg Grabiszyn we Wroclawiu (13.06.2001)
ET21-544 opuszcza Wrocław Główny z osobowym 221 do Wałbrzycha, też Głównego :-) (14.06.2001)
ET21-544 ze znaną już "Pragą", na szlaku Sadowice - Smolec (15.06.2001)
ET21-544 w drodze powrotnej, w tym samym miejscu co poprzednio, tylko że z p. 221 (15.06.2001)
ET21-544 ściąga na tory postojowe skład pospiesznego 66004 z Pragi. Wrocław Główny (22.06.2001)
ET21-544 podczas manewrów we Wrocławiu Głównym (22.06.2001)
ET21-544 podczas manewrów we Wrocławiu Głównym (22.06.2001)
ET21-544 na torach postojowych z osobowym 221 do Wałbrzycha Głównego (22.06.2001)
ET21-544 we Wrocławiu Głównym z pospiesznym z Pragi (23.06.2001)
ET21-544 we Wrocławiu Głównym z pospiesznym z Pragi (23.06.2001)
ET21-544 zbliża się do Wrocławia Zachodniego z pociągiem 66004 Praga - Wrocław (26.06.2001)
ET21-544 wyrusza z Wrocławia Głównego z osobowym 221 do Wałbrzycha (26.06.2001)
ET21-544 we Wrocławiu Głównym, wiadomo z jakim pociągiem z Pragi ;-) (14.07.2001)
ET21-544 na torach postojowych we Wrocławiu Gł. z osobowym do Wałbrzycha (14.07.2001)
ET21-544 w lokomotywowni Wałbrzych (08.12.2009)
ET21-548
ET21-548 chwilowo odstawiona bez pracy. Lokomotywownia Tarnów (27.07.2000)
ET21-548 na stacji w Nowym Sączu (21.10.2001)
ET21-548 na stacji w Nowym Sączu (21.10.2001)
ET21-548 w Jaśle w czasie próby hamulca przy pociągu 331718/9 relacji Rzeszów - Jasło - Stróże - Nowy Sącz - Chabówka, wynajętego przez SMK Kraków (01.09.2007)
ET21-548 szykuje się do fotostopu pomiędzy Jasłem Niegłowicami a Przysieką (01.09.2007)
ET21-548 opuścił właśnie widoczną w tle stację Skołoszyn (01.09.2007)
ET21-548 na szlaku przed Bieczem (01.09.2007)
ET21-548 pomiędzy Bieczem a przystankiem Libusza (01.09.2007)
ET21-548 na stacji Gorlice Zagórzany. Plan wycieczki przewidywał wjazd na linię do Gorlic, jednak jak się okazało w samej stacji remontowany jest jeden z rozjazdów, przez co szlak został zamknięty. Ostatecznie po długim oczekiwaniu i załatwianiu zgody na wjazd, udało się wyruszyć z widoczną SM42 dopiętą na końcu składu - w samych Gorlicach brak był wówczas możliwości oblotu składu (01.09.2007)
ET21-548 na przystanku Gorlice Glinik (01.09.2007)
ET21-548 w Gorlicach, tuż przed feralnym rozjazdem. Niestety dalej nie udało się dojechać (01.09.2007)
ET21-548 niedaleko przed Stróżami (01.09.2007)
ET21-548 oczekuje w Stróżach na wyprzedzenie przez pociąg osobowy (01.09.2007)
ET21-548 - najlepsza część imprezy - malownicze łuki pętli Grybowskiej. Na zdjęciu: kilka kilometrów za Grybowem (01.09.2007)
ET21-548 pomiędzy posterunkiem odstępowym Biała Wyżna a Ptaszkową (01.09.2007)
ET21-548 przed semaforami wjazdowymi do Ptaszkowej (01.09.2007)
ET21-548 opuszcza tunel w Ptaszkowej (01.09.2007)
ET21-549
ET21-549 z pociągiem osobowym relacji Kraków - Jelenia Góra w Jaworzynie Śl.; fot. Ł. Romaniecki (07.06.1998)