LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET21

OD NUMERU 451 DO 499

ET21-456
ET21-456 w Stróżach (14.02.2001)
ET21-456 luzem, na szlaku Libusza - Biecz, podąża do Jasła (13.07.2005)
ET21-456 opuszcza Biecz prowadząc zwarte wahadło cystern zza wschodniej granicy (13.07.2005)
ET21-456 zjeżdża na popychu towarowego do Stróż, zbliżając się do stacji w Grybowie (25.02.2006)
ET21-456 - widziana z tego samego miejsca, jednak chwilę póżniej; w prawej stronie kadru można zauważyć prowadzącą pociąg ET41-079 (25.02.2006)
ET21-458
ET21-458 i ST43-254 w lokomotywowni Wałbrzych Gł. (24.04.2000)
ET21-458 z wagonami jadącymi do Wagonowni Jaworzyna Śl. we Wrocławiu Zachodnim (01.07.2000)
ET21-458 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha wjeżdża do Wrocławia Zachodniego (10.07.2000)
ET21-458 w Wałbrzychu Gł. (11.07.2000)
ET21-458 z pociągiem w którego skład wchodzą wagony jadące do Wagonowni w Jaworzynie Śl. w celu przejścia naprawy okresowej. Wrocław Zachodni (10.08.2000)
ET21-458 we Wrocławiu Zachodnim (10.08.2000)
ET21-458 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha wjeżdża na stację Wrocław Brochów (20.10.2000)
ET21-458 podczas manewrów w Lokomotywowni Wrocław Brochów (20.10.2000)
ET21-458 z pociągiem towarowym TMWE 56981 wiozącym sól z Janikowa do Wałbrzycha przejeżdża przez Wrocław Zachodni (11.11.2000)
ET21-458 przyjechała do Wrocławia Brochowa na tyle pociągu towarowego (podczepiła się we Wrocławiu Gł.), a teraz manewruje po stacji (01.12.2000)
ET21-458 na torach grupy "E" we Wrocławiu Brochowie, odstawiona w oczekiwaniu na dalszą pracę (01.12.2000)
ET21-458 w Jaworzynie Śl. Po lewej widać ET21-463, z prawej 350, a w tle, po prawej stronie odjeżdżającą luzem do Wałbrzycha Gł. ET21-651 (20.01.2001)
ET21-458 podjeżdża w Jaworzynie Śl. do pociągu towarowego do Wałbrzycha (20.01.2001)
ET21-458 jako popychacz pociągu towarowego w Jaworzynie Śl., na uciągu ET21-463 (20.10.2001)
ET21-458 z pociągiem opisanym powyżej wjeżdża do Świebodzic (20.01.2001)
ET21-458 z pociągiem towarowym z Wrocławia Brochowa wjeżdża do Jaworzyny Śl. (27.01.2001)
ET21-458 manewruje w Jaworzynie Śl. (27.01.2001)
ET21-458 jako popychacz pociągu towarowego jadącego w kierunku Wałbrzycha w Jaworzynie Śl. (27.01.2001)
ET21-458 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śl. (10.02.2001)
ET21-458 w Jaworzynie Śląskiej (27.06.2001)
ET21-458 w Jaworzynie Śląskiej na popychu towarowego (27.06.2001)
ET21-458 luzem pomiędzy Wrocławiem Głównym a podg Grabiszyn (14.07.2001)
ET21-458 na stacji Wrocław Brochów z towarem do Jaworzyny Śląskiej, ewentualnie Wałbrzycha (18.08.2001)
ET21-458 wyjeżdża z Wrocławia Głównego z osobowym 221 do Wałbrzycha (21.08.2001)
ET21-458 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śląskiej (08.09.2001)
ET21-458 w lokomotywowni Wrocław Brochów (25.01.2002)
ET21-458 w Jaworzynie, jako popychacz towarowego 56981 z Janikowa do Wałbrzycha (26.01.2002)
ET21-458 już w Wałbrzychu (26.01.2002)
ET21-458 zmienia tor w Wałbrzychu (26.01.2002)
ET21-458 zmienia tor w Wałbrzychu (26.01.2002)
ET21-458 w Wałbrzychu, kolejny raz zatrudniona przy popychu, tym razem pociągu 11361 do Drezna (26.01.2002)
ET21-458 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha na torach stacji Wrocław Gądów (16.02.2002)
ET21-458 w Wałbrzychu Głównym (12.12.2002)
ET21-458 w lokomotywowni Wałbrzych (08.12.2009)
ET21-458 wraz z innymi "kantami", przestawiana w Wałbrzychu na wagę, celem zważenia przed złomowaniem (07.05.2010)
ET21-459
ET21-459 w rzędzie "trupów" w legnickiej lokomotywowni (01.04.2000)
ET21-463
ET21-463 z pociągiem towarowym z Wrocławia Brochowa do Wałbrzycha przejeżdża obwodnicą towarową Wrocławia (05.01.2000)
ET21-463 manewruje w Jaworzynie Śl. (01.04.2000)
ET21-463 na postoju w Imbramowicach z pociągiem towarowym z Wałbrzycha do Wrocławia (08.04.2000)
ET21-463 w Jaworzynie Śl. z pociągiem towarowym do Wałbrzycha (20.05.2000)
ET21-463 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha do Wrocławia Brochowa jadącego przez Wrocław Gł. przejeżdża przez Wrocław Zachodni (26.05.2000)
ET21-463 opuszcza Wrocław Zachodni jadąc w kierunku Wrocławia Świebodzkiego (26.05.2000)
ET21-463 wyjeżdża z Wrocławia Zachodniego prowadząc "rozbiórkę" z Wałbrzycha do Wrocław Brochowa (08.06.2000)
ET21-463 z pociągiem towarowym z Boguszowa Gorc przejeżdża przez Jaworzynę Śl. (26.07.2000)
ET21-463 w Lokomotywowni Wałbrzych Gł. (08.10.2000)
ET21-463 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śl.; obok ET21-458 i 350 (20.01.2001)
ET21-463 z pociągiem towarowym do Wałbrzycha Gł. wjeżdża do Świebodzic (20.01.2001)
ET21-463 przyjechała luzem z Wałbrzycha do Jaworzyny Śl. (27.01.2001)
ET21-463 jako popychacz pociągu towarowego do Wałbrzycha, chwilę po wyjeździe ze Świebodzic (28.05.2001)
ET21-463 z towarem do Wałbrzycha na szlaku Wrocław Zachodni - Smolec (02.06.2001)
ET21-463 w drugi dzień obowiązywania nowego rozkładu jazdy, przyprowadziła do Wrocławia pociąg pospieszny 66004 z Pragi. Jak się okazało ET21 z Wałbrzycha miały planowo prowadzić ten pociąg (11.06.2001)
ET21-463 we Wrocławiu Głównym z pospiesznym z Pragi (11.06.2001)
ET21-463 z pospiesznym z Pragi we Wrocławiu Głównym (11.06.2001)
ET21-463 już z pociągiem powrotnym (osobowy 221 do Wałbrzycha Głównego), na szlaku Wrocław Świebodzki - Wrocław Zachodni (11.06.2001)
ET21-463 przejeżdża przez Wrocław Zachodni (100km/h!) z pospiesznym 66004 z Pragi do Wrocławia Głównego. Zdjęcie wykonano stojąc przy ET21-422 (17.06.2001)
ET21-463 z pociągiem 11365 relacji Wrocław Brochów - Dresden Fried na stacji początkowej (20.06.2001)
ET21-463 wyciąga z peronów wrocławskiego dworca skład pociągu 66004 z Pragi (05.09.2001)
ET21-463 zmienia tor we Wrocławiu Głównym (05.09.2001)
ET21-463 zmienia tor we Wrocławiu Głównym (05.09.2001)
ET21-463 na torach postojowych we Wrocławiu Gł. oczekuje na pociąg powrotny do Wałbrzycha (05.09.2001)
ET21-463 w Jaworzynie na uciągu towarowego do Wałbrzycha (14.12.2001)
ET21-463 w Jaworzynie na uciągu towarowego do Wałbrzycha (14.12.2001)
ET21-463 w Jaworzynie na uciągu towarowego do Wałbrzycha (14.12.2001)
ET21-463 wyjeżdża z Wrocławia Zachodniego z pociągiem z tłuczniem (17.06.2002)
ET21-463 w Jaworzynie oczekuje na wyjazd jako popychacz przy pociągu 11361 do Drezna (09.10.2002)
ET21-463 w Jaworzynie oczekuje na wyjazd jako popychacz przy pociągu 11361 do Drezna (09.10.2002)
ET21-463 wyjeżdża z Jaworzyny Śląskiej (09.10.2002)
ET21-463 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śląskiej (09.10.2002)
ET21-463 jako popychacz towarowego do Wałbrzycha mija Jaworzynę Śląską. Lokomotywa została podłączona do składu prawdopodobnie już w Żarowie (24.05.2003)
ET21-463 z tym samym składem, opuszcza Świebodzice (24.05.2003)
ET21-463 w hali lokomotywowni Wrocław Brochów (17.06.2003)
ET21-463 przed lokomotywownią Brochów, razem z ET41-058, odjedzie luzem 11273 do Jaworzyny Śląskiej (17.06.2003)
ET21-463 pomiędzy Mietkowem a Imbramowicami, w trakcie awaryjnego postoju na szlaku - w kabinie lokomotywy prowadzącej zapalił się pulpit (17.06.2003)
ET21-463 razem z ST43-63 na czele pociągu towarowego do Wałbrzycha, pomiędzy Wrocławiem Gądowem a Zachodnim (10.07.2003)
ET21-463 w promieniach zachodzącego słońca, opuszcza Jaworzynę Śląską z pociągiem do Wałbrzycha (10.07.2003)
ET21-463 wraz z 651, przestawiana w Wałbrzychu na wagę, celem zważenia przed złomowaniem (07.05.2010)
ET21-469
ET21-469 w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
ET21-469 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000)
ET21-469 i EP05-22 w krakowskiej szopie (13.08.2000)
ET21-469 z pociągiem nr 55580 z Nowego targu do Chabówki, na szlaku Rokiciny Podhalańskie - Chabówka (18.11.2000)
ET21-469 z pociągiem nr 55580 na stacji w Chabówce, jak widać... :-) (18.11.2000)
ET21-469 w Chabówce z pociągiem nr 55170 do Krakowa Prokocimia podczas próby hamulca (18.11.2000)
ET21-469 oraz autor strony :-) Fotografia wykonana przez Miłosza Mazurka, dzięki serdeczne! (18.11.2000)
ET21-469 w Chabówce z pociągiem do Krakowa. Obok sputnika widać Miłosza Mazurka, rozmawiającego z maszynistą (18.11.2000)
ET21-469 w Suchej Beskidzkiej, przed odjazdem do Chabówki z towarowym 11573 Kraków - Nowy Targ (25.08.2002)
ET21-478
ET21-478 został wraz z kilkoma innymi egzemplarzami tej serii przetransportowany do lokomotywowni Kraków Prokocim i tu służy jak magazyn części zamiennych dla innych "kantów" (15.07.2000)
ET21-484
ET21-484 w lokomotywowni Tarnów (27.07.2000)
ET21-484 w lokomotywowni Tarnów (27.07.2000)
ET21-484 w lokomotywowni Tarnów (20.10.2000)
ET21-493
ET21-493 z pociągiem towarowym z Krakowa Prokocimia do Tarnowa na postoju w Bogumiłowicach (02.08.2000)
ET21-493 już skreślona z ilostanu, gnije w nowosądeckiej szopie (02.05.2001)
ET21-493 w lokomotywowni w Nowym Sączu (02.05.2001)
ET21-493 w lokomotywowni w Nowym Sączu (21.10.2001)
ET21-493 w lokomotywowni w Nowym Sączu (04.07.2002)
ET21-495
ET21-495 nie wyglądając najlepiej stoi w opolskiej lokomotywowni (02.04.2000)
ET21-495 za nią ET21-561, a obok ET21-544. Lokomotywownia Opole Gł. (20.05.2000)
ET21-495 została przeniesiona z Opola do Wałbrzycha, gdzie będzie oczekiwała dalszych decyzji (09.07.2000)
ET21-495 w Lokomotywowni Wałbrzych Gł. (08.10.2000)
ET21-495 oraz ET21-606, wraz z innymi odstawionymi lokomotywami tej serii w lokomotywowni Wałbrzych Główny (16.12.2000)
ET21-495 podczas manewrów we Wrocławiu Brochowie - jednak została uruchomiona (16.02.2001)
ET21-495 przejeżdża luzem obwodnica towarową Wrocławia (16.02.2001)
ET21-495 z węglarkami dwuosiowymi wjeżdża do Jaworzyny Śl. od strony Wrocławia (23.02.2001)
ET21-495 podczas manewrów w Jaworzynie Śl. (23.02.2001)
ET21-495 jako popychacz pociągu towarowego (tego samego którego przyprowadziła z Wrocławia) przed odjazdem z Jaworzyny Śl. (23.02.2001)
ET21-495 w gęstym śniegu wyjeżdża z Jaworzyny Śl. jako popychacz pociągu towarowego (23.02.2001)
ET21-495 manewruje w Jaworzynie Śląskiej (03.03.2001)
ET21-495 z mieszanym pociągiem towarowym do Wrocławia Brochowa, w Jaworzynie Śląskiej (03.03.2001)
ET21-495 z wahadłem węglarek na łącznicy Wrocław Zachodni - Wrocław Gądów (31.05.2001)
ET21-495 kolejny raz spotkana z wahadłem, tym razem wagonów do tłucznia, na szlaku Smolec - Sadowice (02.06.2001)
ET21-495 w okolicach stacji Wałbrzych Szczawienko, zjeżdża luzem z ET41-149 po pociąg do Jaworzyny (08.09.2001)
ET21-495 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie Śląskiej (13.01.2002)
ET21-495 świeżo po naprawie rewizyjnej wykonanej w Oleśnicy, na kanale lokomotywowni Wrocław Główny (26.06.2003)
ET21-495 oczekuje na zatrudnienie nieopodal lokomotywowni Wrocław Główny (27.06.2003)
ET21-495 wjeżdża do Wrocławia Zachodniego ze zbieraniną wagonów z Brochowa do Jaworzyny Śląskiej (25.07.2003)
ET21-495 we Wrocławiu Brochowie z pociągiem towarowym (17.12.2003)
ET21-495 przed odjazdem z Jaworzyny Śląskiej, z pociągiem nr 2010 do Wrocławia Głównego. Zasadniczo skład powinien stanowić zestaw SA109+SA109, jednak w przypadku awarii tych pojazdów, na okolicznych liniach kursowały składy zastępcze w postaci lokomotywy i wagonu, zaś kurs powrotny do Wrocławia był realizowany z elektrowozem (16.07.2005)
ET21-495 we Wrocławiu Głównym, przed odjazdem do Jeleniej Góry z pociągiem osobowym nr 219 (26.07.2005)
ET21-495 na stacji w Oleśnicy, w trakcie próby hamulca przy pociągu z Tarnowskich Gór do Brochowa (15.04.2006)
ET21-495 opuszcza Oleśnicę w kierunku posterunku Łukanów (15.04.2006)
ET21-495 za chwilę osiągnie podg Grabiszyn we Wrocławiu, prowadząc pociąg osobowy nr 216 z Jeleniej Góry (05.07.2006)
ET21-495 manewruje na stacji w Jaworzynie Śląskiej (26.08.2006)
ET21-495 prowadzi pociąg osobowy 63520 "Śnieżka" Jelenia Góra - Kraków na szlaku Boguszów Gorce Zachód - Boguszów Gorce (02.09.2006)
ET21-495 opuszcza Wrocław Zachodni z pociągiem towarowym (06.12.2009)
ET21-495 - seria zdjęć z imprezy KSK Wrocław (29.05.2010)
ET21-495 odstawiona na torach trakcyjnych lokomotywowni w Węglińcu, oczekując na pociąg powrotny do Wrocławia lub Wałbrzycha (30.08.2011)