LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET21

OD NUMERU 300 DO 350

ET21-308
ET21-308 i ET21-326 odstawione na boczny tor w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-308 w wałbrzyskiej lokomotywowni (24.04.2000)
ET21-309
ET21-309 w lokomotywowni Jaworzno Szczakowa (13.08.2000)
ET21-309 z pociągiem towarowym mija posterunek Brzeszcze Kopalnia (14.06.2003)
EN57-1218 na stacji Chorzów Batory (11.08.2010)
ET21-310
ET21-310 w stanie złomu w lokomotywowni Jaworzno Szczakowa (05.07.2000)
ET21-310 w Jaworznie Szczakowej (05.07.2000)
ET21-310 odstawiona w lokomotywowni Jaworzno Szczakowa. Jest to ostatni "sputnik", który został wyprodukowany z kratkami wentylacyjnymi na całej długoPci pomiędzy oknami w Pcianie bocznej (24.03.2001)
ET21-311
ET21-311 pomiędzy nieużywanymi "osiołkami" w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-319
ET21-319 zdjęcie przedniej tablicy tej lokomotywy; fot. Ł. Romaniecki (18.06.1998)
ET21-319 w Wałbrzychu Gł. (20.01.2000)
ET21-319 w Wałbrzychu Gł. (24.04.2000)
ET21-324
ET21-324 rdzewieje w lokomotywowni Legnica (01.04.2000)
ET21-324 i ET21-436 w Legnicy (04.06.2000)
ET21-324 w Legnicy (04.06.2000)
ET21-324 odstawiona w lokomotywowni Legnica, oczekuje na złomowanie (23.09.2009)
ET21-324 razem z drugą Legnicą ET21, oczekują w lokomotywowni Żagań na złomowanie (22.01.2010)
ET21-326
ET21-326 odstawiona w Wałbrzychu Gł. (24.04.2000)
ET21-326 a dalej ET21-326, 650, 628 i 418. Lokomotywownia Wałbrzych Gł. (13.06.2000)
ET21-326 na złomowisku w Imbramowicach (10.11.2002)
ET21-331
ET21-331 w Jeleniej Górze (24.04.2000)
ET21-331 przyprowadziła do Jeleniej Góry pociąg 55138 z Węglińca (13.07.2000)
ET21-331 w lokomotywowni Jelenia Góra. Jest to ostatni z jeleniogórskich "sputników" (08.11.2000)
ET21-331 i ET21-239 na dawnym punkcie elektrowozowym w Jaworzynie |l. Ta mała, szara tabliczka (z napisem "Punkt rewidencki elektrowozów") przy ET21-331, jest pozostałością po tym miejscu, gdy były tu jeszcze wykonywane przeglądy lokomotyw elektrycznych (16.03.2001)
ET21-331 z dugiej strony (16.03.2001)
ET21-331 w momencie podłączania do składu pociągu pospiesznego 36101 z Krakowa Głównego do Jeleniej Góry (16.03.2001)
ET21-331 z pospiesznym 36101 do Jeleniej Góry, wyjeżdża z Jaworzyny |laskiej (16.03.2001)
ET21-331 z pospiesznym 36101 do Jeleniej Góry, wyjeżdża z Jaworzyny |laskiej (16.03.2001)
ET21-331 na torach dawnego punktu elektrowozowego w Jaworzynie Śląskiej. Lokomotywa znów poprowadzi poci+g pospieszny relacji Kraków Gł. - Jelenia Góra (11.04.2001)
ET21-331 wyjeżdża z Jaworzyny |l+skiej z pociągiem 36101 z Krakowa Głównego do Jeleniej Góry (11.04.2001)
ET21-331 wyj+tkowo zatrudniona w ruchu towarowym - na szlaku Wrocław Zachodni - Smolec (31.05.2001)
ET21-331 kolejny raz z towarowym, tym razem na stacji Wrocław Zachodni (24.10.2001)
ET21-331 na stacji Wrocław Zachodni (24.10.2001)
ET21-331 we Wrocławiu Głównym, na chwilę przed odjazdem luzem do Jeleniej Góry. Lokomotywa przyjechała do Wrocławia z wagonami wysyłanymi do ZNTK (19.04.2002)
ET21-331 - jeszcze jedno ujęcie, tym razem z mechanikiem (19.04.2002)
ET21-331 przyprowadził do Wrocławia Głównego salonkę z Jeleniej Góry, a teraz wraca do domu jako druga lokomotywa za EU07 z pociągiem osobowym 223. Grupa postojowa Wrocław Główny (19.04.2002)
ET21-331 zaraz po przybyciu do Brochowa z ZNTK Oleśnica został zatrudniony w ruchu towarowym. Na zdjęciu: z pociągiem towarowym relacji Brzeg - Wrocław Brochów wjeżdża do Oławy (08.04.2003)
ET21-331 w Lesznie, oczekuje na opóźniony pociąg specjalny z Wolsztyna, aby zabrać go do Wrocławia (03.05.2003)
ET21-331 we Wrocławiu Głównym (03.05.2003)
ET21-331 zatrzymuje się w Smolcu z osobowym 223 z Wrocławia Głównego do Jeleniej Góry (03.05.2003)
ET21-331 w Smolcu (03.05.2003)
ET21-331 wyjeżdża ze Smolca (03.05.2003)
ET21-331 z pociągiem osobowym z Jeleniej Góry do Wrocławia Głównego zatrzymuje się w Kątach Wrocławskich (14.05.2003)
ET21-331 już w drodze powrotnej do Jeleniej, z osobowym 223 na szlaku Wrocław Główny - podg Grabiszyn (14.05.2003)
ET21-331 kolejny raz we Wrocławiu, z pociągiem 22944 relacji Jelenia Góra - Wrocław Główny - podsył wagonów do naprawy okresowej. Stacja Wrocław Zachodni, co chyba widać :-) (15.05.2003)
ET21-331 w lokomotywowni Jelenia Góra (19.06.2003)
ET21-331 pomiędzy podg Grabiszyn i stacją Wrocław Główny, prowadząc pociąg osobowy nr 218 z Jeleniej Góry (11.02.2004)
ET21-331 mija podg Wrocław Świebodzki z pociągiem osobowym 215 do Jeleniej Góry (11.02.2004)
ET21-331 prowadząc pociąg 224 z Jeleniej Góry, zbliża się do stacji docelowej - Wrocławia Głównego, mijając jeden z wiaduktów na placu Rozjezdnym (24.10.2004)
ET21-331+SM42-1051 z pociągiem 11779 z Brochowa do Wałbrzycha, na dojsciu do stacji Wrocław Gądów (22.08.2009)
ET21-331 w lokomotywowni... Kamieniec Ząbkowicki (26.10.2009)
ET21-331 przed halą lokomotywowni Jelenia Góra (20.01.2010)
ET21-334
ET21-334 - reprodukcja z filmu "Utrzymanie pojazdów tarkcyjnych zimą", 1980 r. (26.12.2001)
ET21-337
ET21-337 odstawiona w lokomotywowni Tarnów (02.05.2001)
ET21-337 odstawiona w lokomotywowni Tarnów (07.02.2002)
ET21-340
ET21-340 w niezbyt dobrej kondycji, pomiędzy innymi lokomotywami odstawionymi w lokomotywowni Jasło (14.02.2001)
ET21-340 odstawiona wśród innych wycofanych maszyn, w lokomotywowni Jasło (20.10.2001)
ET21-345
ET21-345 w lokomotywowni Tarnów (02.08.2000)
ET21-345 z jedną platformą przejeżdża przez Stróże (14.02.2001)
ET21-345 w lokomotywowni Tarnów (02.05.2001)
ET21-345 już przeniesiona do Nowego Sącza, oczekuje na naprawę rewizyjną (21.10.2001)
ET21-345 - widoczny herb Krakowa Prokocimia (21.10.2001)
ET21-345 po rewizji, zatrudniona do pracy w Powroźniku - maleńkiej stacji tuż przed Krynicą, gdzie "trzymane" są składy pociągów kończących bieg u stóp gór (04.07.2002)
ET21-345 ze składem jakiegoś pociągu pospiesznego przed odjazdem z Powrożnika do Krynicy (04.07.2002)
ET21-345 już w Krynicy (04.07.2002)
ET21-345 i podczas manewrów... (04.07.2002)
ET21-345 ...i z Rafałem, w samo południe :-) (04.07.2002)
ET21-345 z jednym wagonem lokalnego osobowego z Muszyny, którego przyciągnęła widoczna z lewej strony EU07 (04.07.2002)
ET21-345 - dosłownie w ciągu kilku minut nad Krynicą rozpętała się burza, co chyba widać wyraźnie (04.07.2002)
ET21-345 - i już po burzy, ale wciąż w deszczu (04.07.2002)
ET21-345 z kilkoma wagonami, przed odjazdem z Krynicy do Powroźnika (04.07.2002)
ET21-350
ET21-350 z pociągiem osobowym do Wałbrzycha Gł. we Wrocławiu Gł. Zdecydowanie moje najlepsze zdjęcie. (18.02.2000)
ET21-350 jako poci+g do Wałbrzycha Gł. na torach grupy postojowej we Wrocławiu Gł. (28.04.2000)
ET21-350 z poci+giem towarowym do Wałbrzycha przed odjazdem z Jaworzyny |l. (12.06.2000)
ET21-350 podczas manewrów w Wałbrzychu Gł. (09.07.2000)
ET21-350 z poci+giem towarowym z Wrocławia do Wałbrzycha wjeżdża do Jaworzyny |l. (12.07.2000)
ET21-350 wjeżdża do Jaworzyny |l. z pociągiem towarowym z Wrocławia (16.07.2000)
ET21-350 przyjechała do Jaworzyny |l. z pociągiem towarowym z Wałbrzycha (16.08.2000)
ET21-350 podczas manewrów w Jaworzynie |l. (16.08.2000)
ET21-350 w Jaworzynie |l. (16.08.2000)
ET21-350 i ET21-606 w Jaworzynie |l. (16.08.2000)
ET21-350 z pociągiem tłucznia oczekuje na wolną drogę we Wrocławiu Zachodnim (2x.08.2000)
ET21-350 podąża luzem do Wałbrzycha Gł. (szlak Świebodzice - Wałbrzych Szczawienko) (16.12.2000)
ET21-350 z pociągiem towarowym przejeżdża przez Wrocław Zachodni i kieruje się w stronę Gądowa (18.12.2000)
ET21-350 na punkcie elektrowozowym w Jaworzynie |l. (20.01.2001)
ET21-350 wyjeżdża z lokomotywowni Wrocław Brochów, aby za chwilę podczepić się do poci+gu 11777 do Wałbrzycha (11.02.2001)
ET21-350 manewruje w Jaworzynie |l. (22.02.2001)
ET21-350 podczas manewrów w Jaworzynie |l. (22.02.2001)
ET21-350 w Jaworzynie |l. z pociągiem towarowym do Wrocławia (22.02.2001)
ET21-350 wyjeżdża z Jaworzyny |l. z pociągiem do Wrocławia (22.02.2001)
ET21-350 w Jaworzynie |l+skiej, z pociągiem towarowym do Wrocławia (08.03.2001)
ET21-350 wjeżdża na tory grupy "E" stacji Wrocław Brochów z pociągiem TLJE 22172 z Wałbrzycha Fabrycnzego (26.05.2001)
ET21-350 we Wrocławiu Głównym przed odjazdem z osobowym 221 do Wałbrzycha Głównego (17.08.2001)
ET21-350 z tym samym pociągiem, na wiadukcie nad ulic+ Powstańców |l+skich we Wrocławiu (17.08.2001)
ET21-350 zmienia tora w Jaworzynie |l+skiej, aby podczepić się do poci+gu towarowego (08.09.2001)
ET21-350 zmienia tora w Jaworzynie |l+skiej, aby podczepić się do poci+gu towarowego (08.09.2001)
ET21-350 jako popych towarowego 11777 do Wałbrzycha (08.09.2001)
ET21-350 z pociągiem 66004 z Pragi wjeżdża do Wrocławia Głównego ( .09.2001)
ET21-350 z pospiesznym 66004 z Pragi wjeżdża do Wrocławia Głównego (19.09.2001)
ET21-350 we Wrocławiu Głównym (19.09.2001)
ET21-350 we Wrocławiu Głównym z osobowym nr 225 do Wałbrzycha Głównego (19.09.2001)
ET21-350 przyjechał luzem do Jaworzyny Śląskiej (01.12.2001)
ET21-350 manewruje w Jaworzynie Śląskiej (01.12.2001)
ET21-350 przejeżdża przez Świebodzice jako popychacz poci+gu towarowego do Wałbrzycha (01.12.2001)
ET21-350 w Jaworzynie Śląskiej w roli popychu pociągu do Wałbrzycha (14.12.2001)
ET21-350 w Jaworzynie |l+skiej w roli popychu pociągu do Wałbrzycha (14.12.2001)
ET21-350 już odstawiona (spalenie silnika trakcyjnego), stoi obok jeszcze czynnej ET21-644 w szopie w Wałbrzychu (19.01.2002)
ET21-350 we Wrocławiu Głównym, z pociągiem specjalnym z Wiednia do Wolsztyna (01.05.2004)
ET21-350 mija podg Wrocław Stadion z węglarkami od strony Jaworzyny Śląskiej (23.08.2007)
ET21-350 w lokomotywowni Jelenia Góra, odstawiona do zapasu, razem z 604 i 495 (20.01.2010)