LOKOMOTYWA ELEKTRYCZNA ET21

OD NUMERU 200 DO 250

ET21-202
ET21-202 oczekuje aż zostanie sprzedana firmie złomiarskiej. Lokomotywownia Jaworzno Szczakowa (05.07.2000)
ET21-202 pomiędzy innymi lokomotywami oczekującymi pocięcia - lokomotywownia Jaworzno Szczakowa (05.07.2000)
ET21-212
ET21-212 z pociągiem towarowym wyjeżdża z Jaworzyny Śl. w kierunku Wrocławia; fot. Ł. Romaniecki (kwiecień 1998)
ET21-228
ET21-228 w lokomotywowni Tarnów (02.05.2001)
ET21-228 w lokomotywowni Tarnów (07.02.2002)
ET21-239
ET21-239 na hali przeglądowej lokomotowowni Wałbrzych, uniesiona na podnośnikach (20.01.2000)
ET21-239, a właściwie jej wózki na obrotnicy w Wałbrzychu Gł. Wiszące 1,5 metra nad ziemią pudło tej lokomotywy jest widoczne po lewej stronie (20.01.2000)
ET21-239 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha przejeżdża przez Wrocław Zachodni. Skład pociągu to wyłącznie dwuosiowe wagony węglarki typu "Es" (08.05.2000)
ET21-239 z pociągiem towarowym we Wrocławiu Zachodnim (26.05.2000)
ET21-239 w Wałbrzychu Gł. (11.07.2000)
ET21-239 przygotowuje się do pracy w Jaworzynie Śl. (12.07.2000)
ET21-239 podczas manewrów w Jaworzynie Śl. (12.07.2000)
ET21-239 zmienia tor w Jaworznie Śl. aby za chwilę podczepić się do pociągu towarowego do Wałbrzycha (12.07.2000)
ET21-239 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha wjeżdża na stację Wrocław Brochów (21.07.2000)
ET21-239 przejeżdża szlakiem Mietków - Imbramowice z pociągiem towarowym do Wałbrzycha. Prawie na całym tym odcinku obowiązuje ograniczenie prędkości do 15 km/h na obu torach z powodu złego stanu torowiska (01.08.2000)
ET21-239 z pociągiem towarowym do Wałbrzycha przejeżdża przez Wrocław Zachodni (08.08.2000)
ET21-239 w podobnej sytuacji, jak na zdjęciu wyżej - Wrocław Zachodni (10.10.2000)
ET21-239 wjechała na stację Wrocław Brochów jako pociąg lokomotywowy (14.12.2000)
ET21-239 razem z ET41-152 przejeżdża przez Wrocław Zachodni kierując się w stronę Jaworzyny Śl. (17.12.2000)
ET21-239 jako popychacz pociągu węglowego do Wałbrzycha Fabrycznego, przed opuszczeniem Jaworzyny Śl. (08.03.2001)
ET21-239 wyjeżdża z Wrocławia Zachodniego, kierując się w stronę Dworca Głównego. Skład pociągu, to próżne węglarki jadące z Wałbrzycha do Mietkowa. We Wrocławiu Gł. pociąg zmieni kierunek jazdy i pojedzie dalej (12.03.2001)
ET21-239 przyholował do Wrocławia Gł. zdefektowaną EU07 (09.04.2001)
ET21-239 manewruje w Jaworzynie Śl. (11.04.2001)
ET21-239 manewruje w Wałbrzychu Gł. po odczepieniu się od pociągu towarowego (28.05.2001)
ET21-239 z towarowym z Wałbrzycha na szlaku przed Wrocławiem Zachodnim (02.06.2002)
ET21-239 luzem wjeżdża do Wrocławia Zachodniego od strony Głównego (08.06.2001)
ET21-239+ET21-444 w Jaworzynie Śląskiej z pociągiem 22283 do Wałbrzycha Szczawienka. Oczywiście prowadzenie pociągów przez dwie maszyny tej serii nie jest normalne, jednak czasem może mieć miejsce :) (17.06.2001)
ET21-239 z pociągiem towarowym z Wałbrzycha na torach grupy "E" stacji Wrocław Brochów (20.06.2001)
ET21-239 w lokomotywowni Wrocław Brochów (26.06.2001)
ET21-239 jako popychacz pociągu 11679 do Wałbrzycha, mija stację Wałbrzych Miasto (10.11.2001)
ET21-239 przeniesiony do Nowego Sącza długo nie pojeżdził i już grzeje krzaki (05.07.2002)
ET21-244
ET21-244 po skończonej pracy zjechała do lokomotywowni w Tarnowie (27.07.2000)
ET21-244 w lokomotywowni Tarnów (27.07.2000)
ET21-244 z pociągiem towarowym w Tarnowie. Obok EU07-404 (02.08.2000)
ET21-244 + ET21-430 [niewidoczna] z pociągiem towarowym na szlaku Grybów - Stróże. Na końcu składu znajduje się jeszcze ET21-267 jako popychacz, niezbędny na tym stromym odcinku (02.05.2001)
ET21-244 odstawiona w lok. Nowy Sącz (21.10.2001)
ET21-244 w Nowym Sączu (04.07.2002)
ET21-249
ET21-249 "ukryta" pod drzewem w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
ET21-249 w lokomotywowni Kraków Prokocim (15.07.2000)
ET21-250
ET21-250 jeszcze do niedawna jako "grzejka" w Zakopanem, a tu już w Skansenie w Chabówce. Niestety prawdopodobnie lokomotywa zostanie złomowana (18.11.2000)
ET21-250 widziana z drugiej strony (18.11.2000)