ELEKTRYCZNY ZESPÓŁ TRAKCYJNY EN71


EN71-05
EN71-05 mija bez zatrzymania stację Sonowiec Jęzor, nieczynną już dla potrzeb podróżnych. Pociąg, to 3430/1 Kraków Główny - Katowice (04.03.2009)
EN71-10
EN71-10 w Stróżach, jako osobowy do Nowego Sącza (01.09.2007)
EN71-10 (jako ostatnia EN57-956) z kibicami Wisły Kraków mijają stację w Lesznie w drodze do Poznania (31.10.2010)
EN71-14
EN71-14 w Żywcu, jako osobowy do Suchej Beskidzkiej (25.08.2002)
EN71-15
EN71-15 - ślicznie odmalowany zestaw, w lok. Sucha Beskidzka (25.08.2002)
EN71-15 - a to już dawny EN71-15 (a dokładniej, to tylko dwa człony), który uległ spaleniu (25.08.2002)
EN71-17
EN71-17 w Krakowie Głównym, jako osobowy do Wieliczki (20.10.2001)
EN71-20
EN71-20 w lok. Sucha Beskidzka (25.08.2002)
EN71-23
EN71-23 opuszcza Katowice Zawodzie jako pociąg 3429/8 Kraków - Katowice (07.10.2010)
EN71-24
EN71-24 oczekuje na pracę w Czechowicach-Dziedzicach (17.07.2003)
EN71-24 odstawiona w Kielcach (13.12.2008)
EN71-25
EN71-25 w Rzeszowie, po przyjeździe z Krakowa Głównego (23.04.2005)
EN71-26
EN71-26 w lokomotywowni Wrocław Gł., na dzień-dwa przed wysłaniem do ZNTK Mińsk Maz. (18.06.2001)
EN71-26 na grupie postojowej we Wrocławiu Głównym (08.03.2005)
EN71-26 opuścił Wrocław Muchobór jako osobowy 7640 z Zielonej Góry. Jednostka do dworca głównego pojedzie objazdem przez podg Wrocław Świebodzki (06.08.2007)
EN71-26 opuszcza Wrocław Muchobór z osobowym 6733 do Rzepina (12.04.2009)
EN71-26 przed stacją Wrocław Główny z osobowym 330 z Bystrzycy Kłodzkiej Przedmieścia (22.04.2009)
EN71-26 jako pociąg 66429 do Głogowa, chwilę po opuszczeniu Wrocławia Pracz (01.04.2010)
EN71-27
EN71-27 na tyłach lokomotywowni Wrocław Główny (31.03.2005)
EN71-27 we Wrocławiu Żernikach, jako osobowy do Węglińca (15.08.2007)
EN71-27 we Wrocławiu Głównym, oczekuje na odjazd do Wałbrzycha jako osobowy 233 (20.11.2008)
EN71-27 opuszcza Wrocław Pracze, jako osobowy 6749 do Zielonej Góry (01.04.2010)
EN71-29
EN71-29 w Suchej Beskidzkiej, będący już tylko magazynem części zamiennych dla innych "kibli" (25.08.2002)
EN71-29 na terenie zakładów NEWAG w Nowym Sączu. Jednostka zostanie rozebrana na części (01.09.2007)
EN71-30
EN71-30 w lokomotywowni Wrocław Gł. (09.12.2000)
EN71-30 jak pociąg osobowy do Wrocławia Głównego, pomiędzy podg Stadion a Wrocławiem Brochowem (18.12.2009)
EN71-31
EN71-31 w Nowym Sączu, tuż przed jazdą próbną po rewizji (18.12.2006)
EN71-31 we Wrocławiu Zachodnim jako osobowy 66227 do Wałbrzycha Gł. (31.12.2009)
EN71-32
EN71-32 w niedługi czas po naprawie, w lokomotywowni Wrocław Gł. (17.02.2002)
EN71-33
EN71-33 w Skawinie, jako wieczorny osobowy do Krakowa (25.08.2002)
EN71-34
EN71-34ra w lokomotywowni Wrocław Gł. (09.04.2001)
EN71-34rb w lokomotywowni Wrocław Gł. (09.04.2001)
EN71-37
EN71-37 opuszcza Świętą Katarzynę jako pociąg IR 63126 "Światowid" do Przemyśla (25.01.2010)
EN71-38
EN71-38 wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza jako jedna z wielu SKM-ek (18.08.2007)
EN71-38 wjeżdża do Gdyni Głównej (18.08.2007)
EN71-39
EN71-39 opuszcza Gdańsk Wrzeszcz i kieruje się do Gdyni (18.08.2007)
EN71-41
EN71-41 na grupie "F" we Wrocławiu Głównym. Niedługo po rewizji, a już pobazgrolony (15.09.2001)
EN71-41 w Żarowie z pociągiem 2215 z Wrocławia do Jaworzyny Śląskiej. Obieg ten normalnie był obsługiwany przez SA109, który tego dnia widocznie zdefektował. (12.05.2004)
EN71-41 za chwilę osiągnie Wrocław Muchobór jako osobowy 525 do Węglińca (06.08.2007)
EN71-41 podstawia się w peron stacji Wrocław Główny (01.11.2007)
EN71-43
EN71-43 jako pociąg pospieszny 60105 "Szrenica" z Wrocławia Gł. wjechał do Jeleniej Góry (02.12.2000)
EN71-43 niedługo po naprawie rewizyjnej, na torach postojowych we Wrocławiu Głównym (22.06.2001)
EN71-43 zjeżdża na grupę postojową stacji Wrocław Główny (25.07.2003)
EN71-43 na torze 9 wrocławskiej stacji, jako osobowy do Jelcza Laskowic (28.07.2003)
EN71-43 we Wrocławiu Głównym, za chwilę odjedzie jako 419 do Głogowa (25.12.2006)
EN71-43 mija podg Wrocław Grabiszyn z pociągiem osobowym (30.03.2009)
EN71-51
EN71-51 opuszcza Gdańsk Wrzeszcz i kieruje się do Gdyni (18.08.2007)