232 005 |
|
232 005 prowadząc pociąg 443186 opuszcza Piławę Górną. Zobacz również FILM. (29.07.2009) |
232 032 |
|
232 032 oczekuje na pracę na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie. Lokomotywa została zezłomowana w 2006 roku. (02.06.2004) |
232 045 |
|
232 045 odstawiona nieopodal pociągu ratunkowego na stacji w Skarżysku Kamiennej (29.03.2008) |
|
232 045 z węglarkami na szlaku Kąty Wrocławskie - Smolec (29.06.2011) |
232 049 |
|
232 049 - w służbie dla PMT - opuszcza Rokitki z wahadłem węglarek w kierunku Miłkowic. Przed remontem lokomotywa wyglądała tak. (27.05.2010) |
|
|
|
232 049 opuszcza podg Lamowice z wahadłem wagonów samowyładowczych w stronę Strzelina (12.03.2011) |
|
|
232 079 |
|
232 079 oczekuje na zatrudnienie na stacji Wrocław Gądów (13.03.2010) |
|
232 079 z węglarkami z kamieniem wjeżdża do Strzegomia (08.07.2011) |
|
232 079 opuszcza Strzegom jadąc do Jaworzyny Śląskiej (08.07.2011) |
|
|
|
232 079 na szlaku Wrocław Zachodni - Smolec z pociągiem towarowym (16.07.2011) |
|
|
|
232 079 z cysternami do przewozu smoły opuszcza Rudną Gwizdanów jadąc w kierunku Chełmka (23.09.2011) |
232 090 |
|
232 090 z wahadłem węglarek z Piławy Górnej, wjeżdża do Kamieńca Ząbkowickiego (26.10.2009) |
|
232 090 jako popych pociągu w kierunku Wrocławia, oczekuje na godzinę odjazdu z Kamieńca Ząbkowickiego (26.10.2009) |
|
|
|
323 090 wraz z M62-1007, oczekują na odjazd z Kamieńca Ząbkowickiego w stronę Wrocławia (29.10.2009) |
232 092 |
|
232 092+411 prowadzą wahadło węglarek przez stacjię Wrocław Nadodrze (01.09.2009) |
|
232 092 z pociągiem z Guben do Gliwic, wjeżdża na stację Wrocław Pracze (01.04.2010) |
|
232 092 luzem pomiędzy Lesznem a Lasocicami (29.06.2010) |
|
|
|
232 092 mija luzem Miłkowice jadąc z Węglińca do Legnicy (11.12.2010)
|
232 093 |
|
323 093 jako popychacz pociągu z kamieniem wapiennym z Polski, opuściła właśnie stację w Uhyst; na uciągu 232 693 (20.10.2010) |
|
|
|
|
232 105 |
|
232 105 z pociągiem 483186/7 relacji Bierawa - Kostrzyn chwilę po opuszczeniu Wrocławia Brochowa (29.12.2007) |
|
232 105 odstawiona w Strzelinie przy peronie 3, oczekuje na załadowanie wagonów kamieniem (31.08.2008) |
|
|
|
232 105 opuszcza luzem Kamieniec Ząbkowicki, kierując się do Doboszowic (27.08.2009) |
|
232 105 opuszcza Węgliniec prowadząc pociąg z Wrocławia Gądowa do Horki (16.06.2010) |
|
|
|
232 105 mija Raszową z pociągiem do Wrocławia Gądowa (12.02.2011) |
|
|
232 106 |
|
232 106 oczekuje na pracę na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie (02.06.2004) |
232 122 |
|
232 122 wraz z jakimś 311D wjeżdża do Wrocławia Brochowa ze składem węglarek (13.11.2010)
|
232 128 |
|
232 128 wjeżdża do Rudnej Gwizdanów z pociągiem 740182 Bochum Langendreer - Gliwice Łabędy (23.09.2011) |
232 135 |
|
232 135 prowadzi wahadło węglarek na szlaku Smardzów Wrocławski - podg Lamowice (12.03.2011)
|
|
232 135 mija Brzeg prowadząc dwa wagony z Wrocławia w kierunku Górnego Śląska (29.05.2011) |
232 136 |
|
232 136 na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie. Maszyna skasowana dwa lata po wykonaniu fotografii. (02.06.2004) |
232 141 |
|
232 141 z pociągiem towarowym do Wrocławia Brochowa, pomiędzy stacją Niesky a Horką. Lokomotywa dwa lata później trafiła do PCC Rail "Szczakowa". (21.04.2006) |
|
232 141 z wyrobami hutniczymi z Polski mija posterunek odglałęźny Särichen, tuż za Horką (21.04.2006) |
|
232 141 po przyprowadzeniu pociagu do Horki, wjeżdża luzem do Węglińca (29.01.2010) |
232 152 |
|
232 152 odstawiona w Jęzorze (04.03.2009) |
232 156 |
|
232 156 oczekuje na pracę na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie (02.06.2004) |
232 189 |
|
232 189 manewruje we Wrocławiu Gądowie (29.05.2012) |
|
|
232 212 |
|
232 212 odstawiona na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie - złomowana w 2009 roku. (02.06.2004) |
232 275 |
|
232 275 z wahadłem węglarek wjeżdża powoli na stację Wrocław Kuźniki (12.04.2009) |
232 282 |
|
232 282 na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie, jak widać po jakiejś kolizji. Złomowania doczekała się dopiero w 2009 roku. (02.06.2004) |
232 291 |
|
232 291 na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie (02.06.2004) |
232 293 |
|
232 293 wjeżdża na stacje Wrocław Leśnica, prowadząc pociąg z Gądowa do Horki (03.04.2010) |
|
232 293 z wahadłem kamienia mija Kąty Wrocławskie; widok z lokomotywy ET21-495 (29.05.2010) |
|
232 293 mija Zgorzelec Miasto z wahadłem węglarek do Sulikowa (10.06.2010) |
232 294 |
|
232 294 z wahadłem węglarek opuściła Wrocław Brochów i kieruje się w stronę podg Stadion (18.09.2010) |
232 303 |
|
232 303 oczekuje na pracę w stacji Wrocław Gądów (02.10.2008) |
|
232 303 z wagonami z tłuczniem, manewruje po stacji Wrocław Główny (10.02.2009) |
|
|
|
|
232 309 |
|
232 309 mija na biegu Jaworzynę Śląską z wahadłem próżnych węglarek (22.05.2010) |
|
|
|
232 309 chwilę po minięciu Brzegu, z pociągiem do Gliwic Łabęd (29.05.2011) |
232 329 |
|
232 329 z węglarkami pomiędzy Świebodzicami a Wałbrzychem Szczawienkiem (04.05.2009) |
|
|
|
232 329 odstawiona w Kłodzku Głównym na torze prowadzącym niegdyś do lokomotywowni (27.08.2011) |
232 333 |
|
232 333 razem z inną 232 Kolchemu, oczekują w Kamieńcu Ząbkowickim na podmianę i dalsza drogę do Wrocławia (21.05.2009) |
|
232 333 luzem zbliża się do Jankowej Żagańskiej od strony Węglińca (16.06.2010) |
|
|
|
232 333 ze składem cystern do Żar, opuszcza Głogów (15.07.2010) |
|
232 333 mija przystanek Żukowice (15.07.2010) |
|
232 333 w peronach Nielubi (15.07.2010) |
|
|
|
232 333 opuszcza Kłobuczyn (15.07.2010) |
|
|
|
232 333 z pociągiem z Guben do Gliwic, mija semafor wjazdowy Rudnej Gwizdanów (27.03.2011) |
|
232 333 z pociągiem towarowym z Polski, mknie pomiędzy stacjami Weißwasser i Schleife (20.04.2011) |
232 409 |
|
232 409 z wahadłem węglarek 443151 do Piławy Górnej, wyjeżdża z Ząbkowic Śląskich (26.08.2009) |
|
232 409 manewruje w Żarach (16.07.2010) |
232 416 |
|
232 416 opuszcza Wrocław Zachodni z pociągiem towarowym do Wałbrzycha Fabrycznego (02.03.2011) |
|
|
|
|
232 411 |
|
232 411 oczekuje na pracę w stacji Wrocław Gądów (17.04.2009) |
|
232 411 z węglarkami w Kamieńcu Ząbkowickim, oczekuje na swoją kolej w drodze do Piławy Górnej (21.05.2009) |
|
232 411+092 prowadzą wahadło węglarek przez stacjię Wrocław Nadodrze (01.09.2009) |
232 443 |
|
232 443 wjeżdża luzem do Wrocławia Gądowa od strony Kuźnik (03.04.2011) |
232 446 |
|
232 446 odstawiona w Jęzorze (04.03.2009) |
|
232 446 z pociągiem węglowym do Elektrowni Dolna Odra, mija Wrocław Pracze (01.04.2010) |
232 502 |
|
232 502 zbliża się do Weißwasser prowadząc pociąg 45473 Seddin - Tarnowskie Góry (20.04.2011) |
232 512 |
|
232 512 mija stacje Wrocław Kuźniki z próżnym wahadłem wagonów samowyładowczych (23.11.2008) |
232 531 |
|
232 531 z pociągiem z Gliwic do Guben, mija Wałowice (06.05.2010) |
|
|
232 579 |
|
232 579 ze składem pociągu opuściła Wrocław Gądów i kieruje się w stronę podg Stadion (20.03.2011) |
|
|
|
232 579 we Wrocławiu Gądowie, odjedzie niedługo z krótkim pociągiem w kierunku Brochowa (30.08.2011) |
232 618 |
|
232 618 z pociągiem towarowym do Horki i Polski, mknie pomiędzy stacjami Schleife i Weißwasser (20.04.2011) |
|
|
232 627 |
|
232 627 odstawiona w lokomotywowni w Hoyerswerdzie, dwa lata później złomowana. (02.06.2004) |
232 653 |
|
232 653 mija Wrocław Mikołajów prowadząc pociąg 653161 z Międzylesia do Janikowa (11.06.2009) |
232 654 |
|
232 654 przejeżdża nad linią Cottbus - Görlitz, mijając stację osobową w Horce. Pociąg złożony z niemieckich talbotów, kieruje się do Polski, zaś widoczny stalowy wiadukt, kilka lat później został zastąpiony nowym, betonowym obiektem. (21.04.2006) |
232 660 |
|
232 660 wraz z SM42 Majkoltrans, wyjeżdża z "dołka" na wrocławskich Popowicach, jadąc w kierunku Wrocławia Nadodrza (15.05.2008) |
|
232 660 opuszcza Legnicę z pociągiem do Węglińca i dalej Horki (28.06.2011) |
232 661 |
|
232 661 - z lewej - i 232 699, rozpoczynające dwa rzędy odstawionych maszyn serii 232 w Hoyerswerdzie. (02.06.2004) |
232 668 |
|
232 668 luzem zbliża się do stacji Weißwasser, jadąc do Horki po pociąg towarowy (20.04.2011) |
|
232 668 opuszcza stację w Weißwasser z pociągiem towarowym z Polski (20.04.2011) |
|
|
|
|
232 678 |
|
232 678 na stacji towarowej w Horce, podczas manewrów. Maszyna od 2008 roku została przydzielona do obsługi pociągów w Rumunii, w spółce Logistic Services Danubius SRL, będacej filią DB AG. (21.04.2006) |
|
|
|
232 678 z wahadłem talbotów w kierunku Hoyerswerdy, opuszcza Horkę (21.04.2006) |
|
|
232 693 |
|
323 693 z talbotami z Polski, opuszcza stację w Uhyst; na popychu maszyna 232 093 (20.10.2010) |
|
|
232 699 |
|
232 699 odstawiona w Hoyerswerdzie - trzy lata później zmieniono jej oznaczenie na 232 908, w miejsce po lokomotywie odstawionej w tym samym roku. (02.06.2004) |
232 708 |
|
232 708 odstawiona na terenie lokomotywowni w Hoyerswerdzie (02.06.2004) |
|